וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד בקמן סיכם בגליל/גלבוע

27.1.2009 / 10:01

הסנטר האמריקאי בן ה-24, ששוחרר בתחילת העונה מקרבאנוס הקפריסאית, צפוי להחליף את אלוסיוס אנגוניה בקבוצה של עודד קטש

הפועל גליל עליון/גלבוע סיכמה עם הסנטר האמריקאי בראד בקמן למבחנים בימים הקרובים. בקמן (24, 2.03) פתח את העונה במדי קרבאנוס הקפריסאית, בה משחק כיום גיא פניני, אך שוחרר לאחר תקופה קצרה.

הסנטר הוא בוגר מכללת טקסס, בה שיתף פעולה בין היתר עם פי ג'יי טאקר, שחקנה של הפועל חולון בעונה שעברה, למכרוס אולדריג', שחקנה של פורטלנד ודניאל גיבסון מקליבלנד. שחקן נוסף ששיתף פעולה עם בקמן במכללות הוא דיון דאוול, שחקנה של גליל/גלבוע, ששיחק במשך עונה אחת בטקסס. בעונתו האחרונה במכללה רשם 9.3 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק.

על שמו של בקמן רשומה שערורייה גדולה בליגה היוונית בעונת 2006/7. הסנטר הגדול חתם במדי לאריסה, ואחרי חודשיים בלבד במדי הקבוצה הושעה לשנתיים מכל פעילות בעקבות שימוש בסמים. לאחר בדיקה קצרה הסתבר שהחומר שנתפס בדמו של השחקן מקושר לתרופה שהוא לוקח להפרעות הקשב והריכוז שיש לו. בית המשפט היווני לא התחשב והשעה את השחקן לשנתיים, אותן העביר בליגה הפיתוח.

בקמן צפוי להחליף את אלוסיוס אנגוניה ששוחרר לפני שבועיים. בקבוצה מעריכים כי אם יוכלו לשמור על רמה סבירה במהלך הסיבוב השני תוכל גליל/גלבוע לסיים את העונה עם כרטיס לפיינל פור, הישג שמעט אנשים חשבו שתוכל לו.

עדכון ראשון: 26.1 10:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully