וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שער 306 לראול במדי ריאל

החלוץ הענק כבש ב-0:1 על דפורטיבו וחסר לו שער אחד כדי להשתוות לשיאן די סטפאנו. סביליה הפסידה בביתה 2:0 לראסינג סנטאנדר

בזמן שברצלונה דוהרת באין מפריע לעבר תואר אליפות שייזכר לדורות, מתחרותיה נלחמות על כל נקודה ונקודה, ומאבדות לא מעט בדרך. השנייה בטבלה, סביליה, ספגה הערב (ראשון) הפסד ביתי מביך, 2:0, מול עשרה שחקני ראסינג סנטאנדר. גם ולנסיה התרשלה והעניקה ניצחון ראשון זה 11 מחזורי ליגה למאיורקה של דודו אוואט, שגברה עליה 1:3. ריאל מדריד נעלה את המחזור עם 0:1 על דפורטיבו לה קורוניה.

אתלטיקו מדריד, עוד אחת עם פנטזיות על הצמרת הגבוהה, השיגה רק תיקו 1:1 במלאגה. את ההצגה של היום סיפקה חטאפה, שדרסה את ספורטינג חיחון 1:5. גם אלמריה, עם 1:2 ביתי על בילבאו, ורקראטיבו, שגברה 0:1 על בטיס, השיגו ניצחונות חשובים בתחתית. מאוריסיו פוצ'טינו, במשחק הליגה הראשון של כמאמן אספניול, ראה את שחקניו מחלצים תיקו 1:1 מויאדוליד.

ריאל מדריד - דפורטיבו 0:1

מי שניצלה בצורה האופטימלית את ההספדים של יריבותיה לצמרת הייתה ריאל מדריד. כשברצלונה כבר זכתה באליפות גם אם לא רשמית, לבלאנקוס יש דברים אחרים להתעסק בהם. יש את ליגת האלופות, יש את המקום השני המוביל לליגת האלופות ללא שלב מוקדמות ויש את שיא השערים של אפלרדו די סטפאנו, העומד על 307.

התחום הזה הוא העסק של ראול והחלוץ האגדי נגח הערב את שער הניצחון של ריאל בדקה ה-40 במה שהפך לגול ה-306 שלו במדים הלבנים. עוד אחד והוא משתווה לדי סטפנו, עוד שניים והוא חולף על פניו. הניצחון מהערב, בכל מקרה, סידר לריאל בדידות מזהרת במקום השני.


מאיורקה - ולנסיה 1:3

אונאי אמרי השאיר חלק גדול מכוכביו על הספסל, כדי לאפשר להם לנוח ממשחק הגביע מול סביליה ביום חמישי, ולקראת הגומלין בשבוע הבא. מאיורקה, נועלת הטבלה ערב המחזור, ניצלה זאת כדי לנצח לראשונה זה 11 משחקים.

כבר בדקה השמינית נכנע השוער גואייטה, מחליפו של רנאן הפצוע, לחוראדו המקומי. ולנסיה לא הגיעה לכלל סיכון על שערו של דודו אוואט, וחוראדו המשיך לחגוג כשסחט פנדל מראול אלביול בדקה ה-41. מרטי דייק מהנקודה וקבע 0:2, כשדקה לאחר מכן הגיע השער היפה במשחק, שוב מבית היוצר של חוראדו, שכבש את השני שלו עם שמאלית אדירה לפינה הקצרה של השוער. כך נחתמה המחצית הטובה ביותר של מאיורקה העונה.

ולנסיה חיפשה את הדרך לחזור למשחק, או לפחות למזער נזקים. רק בדקה ה-72 מצאה ולנסיה את הרשת של אוואט, כשהמחליף ויסנטה קיבל כדור, ככל הנראה בעמדת נבדל, ומשם כבש. ולנסיה מאבדת גובה עם הפסד שני ברציפות, מאיורקה עדיין מתחת לקו האדום.

סביליה - ראסינג סנטאנדר 2:0

בידיעה שאת ברצלונה היא כבר לא תדביק וגם מגביע אופ"א היא כבר הודחה, כל שנותר לסביליה הוא לשמור על מקומה השני ולנסות לחלוף על פני ולנסיה ברבע גמר הגביע, למרות ההפסד 3:2 במשחק הראשון. ראסינג, ללא מוחמד צ'יטה ואסקיאל גאראי, ידעה שזוהי ההתחלה של רצף משחקים קשה, שיימשך עם התמודדויות נגד ברצלונה, ריאל מדריד וויאריאל.

סזאר נאבאס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-24, עם שער מקרוב לאחר נגיחה של ניקולה זיגיץ' והצלה של אנדרס פאלופ בעקבות כדור חופשי. שמונה דקות לאחר מכן, הורחק אוסקר סראנו משורות ראסינג, בשל עבירה גסה שביצע על אדריאנו. למרות היתרון המספרי, סביליה הייתה נחותה מיריבתה וספגה שוב ממצב נייח. פדרו מוניטיס שלח כדור לרחבה בדקה ה-47, וזיגיץ' דחק פנימה עם עזרה מפרדי קאנוטה שניסה לשמור עליו. 0:2 מפתיע לסנטאנדר בסביליה, שמצידה עלולה לאבד את המקום השני.

מלאגה - אתלטיקו מדריד 1:1

אחרי שני הפסדים ותיקו שפגעו מאוד ברצונותיה של אתלטיקו, קיוו שחקניו של חבייר אגירה להשיג ניצחון במלאגה, מול אחת מהפתעות העונה, ובכך להשתיק את הדיבורים על חדר הלבשה מפולג וקרע בין המאמן לשחקנים.

המארחת הראתה שמיקומה הגבוה לא מקרי, כשעלתה ליתרון משער של אפונו בדקה ה-22. אתלטיקו הייתה טובה יותר והשיגה את השער המשווה רגע לפני ההפסקה, כשג'וני הייטינחה ההולנדי דחק מקרוב במצב נייח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

חטאפה - ספורטינג חיחון 1:5

על רקע בקשות העזיבה של השוער רוברטו אבונדנסיירי וצירופו של הסרבי סטויקוביץ' שטרם עבר בדיקות רפואיות, רצתה חטאפה לשכוח מרצף ארבעת ההפסדים ולהסב מעט נחת לאוהדים. לעזרתה של חטאפה באו צמד יוצאי ריאל מדריד, רוברטו סולדאדו ואסטבן גראנרו. החלוץ הבקיע שלושער גדול (15, 57 ו-72 בפנדל), גראנרו (17) ואוצ'ה (70) כבשו בתווך, כשדויד בראל (45) רק צימק עבור חיחון. חגיגה גדולה של חטאפה, שתופסת מרחק מהקו האדום.

אלמריה - אתלטיק בילבאו 1:2

הוגו סאנצ'ז המקסיקני ממשיך לעשות חיל כמאמן אלמריה, כשהפעם שחקניו עצרו את בילבאו הלוהטת, שהפתיעה במחזורים הקודמים את ולנסיה ואתלטיקו מדריד. חואנמה אורטיז נגח את הראשון של אלמריה בדקה ה-26, ואוצ'ה הניגרי הוסיף שער בדקה ה-39. דל אולמו האורח צימק בדקה ה-66.

ויאדוליד - אספניול 1:1
לויאדוליד: הנוק גויטום (41). לאספניול: סרחיו סאנצ'ז (79)

רקראטיבו הואלבה - בטיס 0:1
לרקרא: חבייר קמוניאס (72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully