וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אליפות בלי מאמן

אינטר שוב שיחקה רע ומוריניו הורחק, אבל שער של אדריאנו הספיק ל-0:1 ופער 3 נק' בפסגה. קאקה ובקהאם כבשו ב-1:4 של מילאן בבולוניה

הרבה דובר על סירובו של קאקה לכסף הגדול שהוצע לו על ידי מנצ'סטר סיטי, והערב (ראשון) שוב הוכיח הברזילאי הנפלא כי הוא לא רק אדם מיוחד אלא גם שחקן גדול. צמד של קאקה, בנוסף לגול של סיידורף ושער בכורה של בקהאם, סידרו למילאן ניצחון 1:4 על בולוניה במחזור ה-20, אך הפער מהיריבה העירונית אינטר נותר על שש נקודות, לאחר שהנראזורי ניצחו 0:1 בסן סירו את סמפדוריה.

קרב מסקרן נערך בסן פאולו של נאפולי, שם רומא הראתה שהשיפור העצום ביכולתה לא מקרי. הג'יאלורוסי הביסו את נאפולי 0:3 ועלו למקום השישי, כשבדרך עם חולפים על פני היריבה העירונית לאציו, שהובסה באולימפיקו 4:1 על ידי קליארי, במשחק בו החטיאה הקבוצה הביתית פעמיים מהנקודה הלבנה.

אינטר - סמפדוריה 0:1

את ההפסד המשפיל מהשבוע שעבר, 3:1 לאטאלנטה, אמר המאמן ז'וזה מוריניו כי לא ישכח לעולם. בינתיים, אינטר שלו התקדמה לשלב חצי הגמר בגביע האיטלקי והערב, ללא זלאטן איברהימוביץ' המוצהב, גברה על סמפדוריה ושמרה על פער שלוש הנקודות בפסגה.

כרגיל, אינטר לא הרשימה לעיני לעיני הקהל הביתי בסן סירו והמאמן הפורטוגלי הורחק בדקה ה-40 אחרי מילים מיותרות, אבל מהלך יעיל של מייקון באגף הימני בדקה ה-45, הספיק כדי להכריע את המשחק. המגן הברזילאי עבר שחקן אחד ושלח כדור חד שחלף על פני השוער קסטלאצי והגיע אל אדריאנו שהרשית מקרוב, בבעיטה הראשונה של הנראזורי למסגרת.

האלופה השתפרה מעט במחצית השנייה, בעיקר הודות למשחק טוב של דז'אן סטנקוביץ' הסרבי, שאף בעט לקורה בדקה ה-62. סמפדוריה טענה לתפיסה ברחבה של איבן קורדובה לקראת הסיום, אבל השופט דומניקו צ'לי סימן להמשיך ובכך נמנעה מסמפ ההזדמנות היחידה להשיג שער במשחק.

בולוניה - מילאן 4:1

במחזור הפתיחה של העונה הדהימה בולוניה עם ניצחון 1:2 בסן סירו. מאז הספיקה מילאן להתאושש ולרענן את השורות, כשמנגד בולוניה הלכה ודעכה, החליפה מאמן ומצאה עצמה מסובכת בתחתית. במילאן הצהירו כי הם לא באים עם תחושות נקם, אך הפנדל שנפסק נגדם בדקה התשיעית עורר את זעמם.

כריסטיאן אמורוסו האורח ניסה לחדור לרחבה בין הבלמים מאלדיני וסנדרוס וזרק עצמו, השופט העניק פנדל ומרקו די ואיו דייק מהנקודה והעלה את מאזנו ל-15 שערים. האורחים הגיבו מיד, כשבעיטה של קאקה בדקה ה-13 נהדפה לא טוב על ידי השוער אנטוניולי וקלרנס סיידרוף עט על הריבאונד והרשית. ארבע דקות אחר כך קיבלה גם מילאן פנדל מפוקפק, כשג'יאנלוקה זמברוטה נתקל במגן יריב ונפל, וקאקה השלים מהפך עם בעיטה מוצלחת.

הכוכב הברזילאי, שהאהדה אליו רק גברה עם סירובו לעבור למיליארדרים של מנצ'סטר סיטי, הוסיף את השני שלו בדקה ה-43 עם כדור מצוין ממרחק, שלוש דקות לאחר שגאבי מודינגאי הורחק משורות בולוניה בצהוב שני. במחצית השניייה הגיע הרגע הגדול של דייויד בקהאם. האנגלי קיבל כדור ברחבה מקלרנס סיידורף בדקה ה-60, ובעט חזק לפינה הקרובה של אנטוניולי כדי לחגוג את שערו הראשון במדי הרוסונרי.

נאפולי - רומא 3:0

הג'יאלורוסי המשתפרים נפרדו לשלום מתואר הגביע שלהם, בעקבות ההדחה מרבע הגמר בידי אינטר באמצע השבוע. עם זאת, שחקני רומא לא נתנו להפסד הזה לפגום במומנטום שיצרו בליגה. נאפולי קיוותה להתאושש מההפסד 1:2 לקייבו במחזור הקודם, ובמקום זאת נחלה הפסד שני רצוף.

פרנצ'סקו טוטי המתין על הספסל, אבל זה לא הפריע לרומא להסתדר בלעדיו ולכבוש פעמיים במחצית הראשונה, מראשם של הבלמים דווקא. בדקה ה-18 כדור חופשי של דויד פיזארו ננגח פנימה על ידי הצרפתי פיליפ מקסס, ובדקה ה-32 פיזארו בישל מקרן לז'ואן הברזילאי. את השלישי לרשת של ג'נארו ייצו הבקיע מירקו ווצ'יניץ' המונטנגרי בדקה ה-50. רומא רחוקה רק שלוש נקודות המקום הרביעי, המוליך בסיום העונה למוקדמות ליגת האלופות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

לאציו - קליארי 4:1

האורחים פתחו את העונה בצורה אומללה, עם חמישה הפסדים ברציפות, ונראו כמועמדים ודאיים לנשור לליגה השנייה, אך מאז הם רק הולכים ומשתבחים. לאציו, השביעית ערב המחזור, עלתה ראשונה על הלוח, בזכות שער של הקפטן תומאסו רוקי בדקה השלישית, אבל זה לא הטריד את ג'דה, שבשתי נגיחות (5 ו-9) הפך את התוצאה. ג'דה המשיך להבריק, כשבדקה ה-21 סחט פנדל מהשוער קאריסו ואיפשר לרוברט אקוואפרסקה לקבוע 1:3. בדקה ה-41 ההשפלה הושלמה, כשאלסנדרו מטרי נגח את הרביעי.

ללאציו היו את ההזדמנויות לחזור למשחק, אבל שחקניה פיספסו אותן אחת אחרי השנייה. בדקה ה-44 החטיא רוקי ברשלנות מהנקודה הלבנה, ומאורו סראטה חיקה אותו בדקה ה-52. אקורד הסיום היה בדקה ה-73, אז הורחק פאביו פירמאני המקומי. ניצחון גדול לקליארי, שממשיכה להרשים.

גנואה - קטאניה 1:1

המקומיים, שעלו למקום הרביעי בשבוע שעבר, אמרו כי אוויר הפסגות לא עלה להם לראש ואין להם כל כוונה לזלזל בקטאניה העיקשת, על אף מאזן החוץ העלוב שלה. אך גם החזרה של דייגו מיליטו מפציעה והכושר הטוב בו נמצא בושקו יאנקוביץ', לא הועילו לגנואה לפצח את הגנת קטאניה יותר מפעם אחת.

דווקא השחקנים של וולטר זנגה היו אלה שמצאו את הרשת בדקה ה-67, שש דקות לאחר ההרחקה של מתיאו פרארי המקומי, כשחורחה מרטינז נגח פנימה אחרי הרמה של דויד באיוקו. זה כבר היה די והותר עבור שני כוכבי גנואה, ששיתפו פעולה כדי להשיג את השיוויון. יאנקוביץ' מסר בדקה ה-73 למיליטו, והארגנטינאי הכניע את אלבאנו ביזארי. גנואה נותרת במקום הרביעי.

משחקים נוספים:

סיינה - אטאלנטה 0:1
לסיינה: מריו פריק (44)

לצ'ה - טורינו 2:3
ללצ'ה: ג'יאני מונארי (12 ו-45), חוסה קסטיו (73). לטורינו: יורגן סאומל (47), פאולו דלאפיורה (56)

פאלרמו - אודינזה 3:3
לפאלרמו: פאביו סימפליסיו (17 ו-54), אדיסון קבאני (57). לאודינזה: סימונה פפה (2), אנטוניו די נטאלה (63), צז'ארה נטאלי (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully