וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק: "רונאלדו יותר מדי מרוכז בתדמית שלו"

חוס הידינק יוצא נגד הבחירה בשחקן השנה: "אני מעדיף את ג'רארד". מוריניו מאמין: "ליברפול תזכה באנגליה". וגם: אוהדי מילוול שוב בפעולה

ז'וזה מוריניו, שהיה בעבר ממבקריו הגדולים ביותר של רפא בניטז, מאמין שליברפול תגבר השנה על מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, ותזכה באליפות הפרמיירליג. מאמן צ'לסי לשעבר, שהיום מאמן את אינטר מהליגה האיטלקית, כתב היום (ראשון) בטורו ב"סאנדיי טלגרף" שהשנה יש לליברפול את כל הכלים כדי לזכות לראשונה בתואר אחרי 19 שנה.

"זה מעניין לצפות השנה בליברפול", כתב הפורטוגלי על האדומים, שאיבדו במחזור האחרון את הולכת הפרמיירליג, "אני חושב שהשנה יש להם את מה שצריך. המנג'ר טוב, השחקנים טובים, הקהל ייחודי, יש להם מסורת של מועדון גדול, אז למה שלא יזכו? השאלה היא מה גרם להם לא להיות במירוץ בארבע השנים האחרונות".

מוריניו מזהיר את ליברפול מחלוקה לא נכונה של האנרגיות. "בדרך כלל ליברפול מאבדת עניין בליגה כשליגת האלופות נכנסת לשלביה המכריעים", כותב מוריניו, "הם הצליחו יפה באירופה, אבל איבדו יותר מדי נקודות בליגה המקומית. אם השנה הם לא היו מאבדים את כל הנקודות בבית מול הקבוצות הקטנות, הם היו מוליכים עכשיו בבטחה".

מוריניו גם התייחס לקרבות המילוליים בין אלכס פרגוסון לרפא בניטז. "כל מה שאני קורא, זה הכל חלק מהמשחק", טוען מוריניו, "זה חלק מהקרבות שצריך לעשות כדי לזכות בתארים, חלק מהלחצים שמאמנים שמים על מאמנים אחרים ולזכות באיזשהו יתרון. בסך הכל אני מאמין שפרגוסון ובניטז מכבדים אחד את השני. אני לא חושב שזה אישי".

הידינק נגד רונאלדו

מי שעוד מחמיא לליברפולי הוא חוס הידינק, שסבור שהבחירה ברונאלדו לשחקן השנה היא משגה. "כריסטיאנו רונאלדו הוא כדורגלן יפה תואר, הוא תמיד נראה מסודר, והו כן, התסרוקת שלו תמיד מסודרת", עוקץ מאמנה ההולנדי של נבחרת רוסיה, "אבל העובדה שהוא זכה בפרס יותר מדי מבוססת על זוהר ותדמית".

פרשנים ומאמנים רבים סברו שמי שהיה צריך לזכות בפרס הוא לאונל מסי הארגנטינאי, אבל הידינק דווקא תומך בסטיבן ג'רארד. "הייתי מעדיף את ג'רארד", אומר ההולנדי, "יש לו טכניקה עילאית, יכולות טקטיות ואני מעריץ את הגישה שלו על המגרש. הסוד הוא בתשוקה שלו למשחק, ובשבילי כדורגל מבוסס על תשוקה.

"הוא שחקן שאוהדים יכולים להזדהות אותו, שחקן שנושא באהבה את סמל המועדון. אין עוד שחקן בעולם שמשלב את כל האיכויות האלה, בטח לא רונאלדו. לדעתי, שחקנים כמו ג'רארד, צ'אבי ומסי פחות מרוכזים בתדמית שלהם, אלא בקבוצה".

האל נגד אוהדי מילוול

האל גינתה היום את "החוליגנים חסרי המחשבה" שהיו מעורבים במהומות במשחק הגביע, שבו ניצחה האל את מילוול 0:2, והאשימה את האוהדים האורחים ממילוול בכך ש"כל מטרתם היה לזרוע כמה שיותר הרס".

התקרית הראשונה החלה עוד לפני המשחק, אבל השנייה התחוללה במחצית השנייה, כש-12 אנשים נעצרו במפגש אלים בין קבוצות מאורגנות של שני מחנות האוהדים. "למעלה מ-50 כיסאות נעקרו ממקומותיהם, מתקני השירותים הושחתו, והכל על ידי האוהדים האורחים", נמסר בהצהרה מהנהלת האל, "נדרוש מהנהלת מילוול פיצוי כספי לכל נזק שנגרם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully