וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: עוד 1:1 בין ליברפול לאברטון

הדרבי של מרסיסייד הסתיים בתוצאה זהה לזו ממפגש הליגה לפני פחות משבוע לסקוט כבש לאברטון, ג'רארד השווה. קארדיף-ארסנל 0:0

היא במירוץ לאליפות, חזק בליגת האלופות, אבל בכל זאת ימים לא קלים עוברים על ליברפול. האדומים פגשו היום (ראשון) בפעם השנייה בתוך פחות משבוע את אברטון מוכת הפציעות, שוב באנפילד ושוב סיימה מול יריבתה העירונית ב-1:1 בלבד, הפעם בגביע במאבק על עלייה לשמינית הגמר.

המחצית הראשונה הייתה שקולה בצורה יחסית, אבל שער של ג'ולאון לסקוט בנגיחה בעקבות בעיטת קרן, עשתה את ההבדל והורידה את האורחים להפסקה ביתרון 0:1. 45 הדקות הבאות היו כולן של ליברפול, שתקפה, בעטה ושכבה על השער של טים הווארד, אבל השיגה רק שוויון מרגליו של סטיבן ג'רארד בדקה ה-54. 1:1 בסיום, שמשמעותו משחק חוזר בגודיסון פארק.

רפא בניטז מסרב בינתיים להאריך את חוזהו בקבוצה, בשבועות האחרונות הוא התאשפז כדי לעבור ניתוחים להוצאת אבנים מהכליות וגם התפרץ בצורה חסרת תקדים נגד אלכס פרגוסון. אז ליברפול עדיין במירוץ על התארים החשובים, אבל בצד האדום של מרסיסייד יש גם הרבה לחץ.

קארדיף - ארסנל 0:0

חניכיו של ארסן ונגר יצאו לקארדיף, למפגש מול הפיינליסטית מאשתקד. הקבוצה מליגת המשנה לא עשתה חיים קלים לארסנל, בשורותיה פתח שחקן קארדיף לשעבר, ארון ראמזי. לעיני ניניאן פארק עמוס ורועש, שיחקה קארדיף בהתלהבות ואף היוותה יריב שקול להרכב הצעיר שהעלה ונגר.

במחצית השנייה ארסנל השפתרה והחלה לסכן את שערו של פיטר אנקלמן, שעמד בלחץ ומנע שערים מרובין ואן פרסי וסמיר נאסרי. גם כניסתם של עמנואל אדבאיור ואבואה לא שינתה את תמונת המשחק, כשבצד השני כדור חופשי של מקורמק המצוין פגש את המשקוף. קארדיף יכולה להתגאות במשחק הנחוש שהפגינה, אך לבטח מתוסכלת מכך שלא ניצלה את האווירה הביתית. המשחק החוזר באיצטדיון האמירויות יהיה סיפור שונה לגמרי.

היום נערכה הגרלת שמינית גמר הגביע האנגלי:

דרבי קאונטי/נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר יונייטד
ווטפורד - צ'לסי
ליברפול/אברטון - דונקסטר/אסטון וילה
קארדיף/ארסנל - ווסט ברומיץ'/ברנלי
שפילד יונייטד - האל
ווסטהאם - מידלסברו
סנדרלנד/בלקבורן - קובנטרי
סוונסי - פולהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully