וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קליבלנד: "זה מלמד על הקבוצה שיש לנו"

לברון כמעט השיג טריפל דאבל (33, 14, 9), אך וויליאמס ופבלוביץ' סגרו את ניצחון הקאבס על הג'אז. ברנד: "היה טוב לרוץ על המגרש"

אחרי סל הניצחון שלו על גולדן סטייט, נהנה לברון ג'יימס מסיום דרמטי קצת פחות בניצחון קליבלנד קאבלירס על יוטה ג'ז 97:102, ניצחון שהעניק לקאבס את המאזן הטוב בליגה. "הגענו למשחק ברצון לסגור את מסע המשחקים בצורה הנכונה וזה מה שעשינו", אמר ג'יימס, שסיים את המשחק עם אסיסט פחות מטריפל דאבל, 33 נקודות (14 מ-27 מהשדה), 14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים.

דרון וויליאמס סיים עם שיא עונתי של 16 אסיסטים, יחד עם 17 נקודות ופול מילסאפ המשיך להשכיח את קרלוס בוזר עם משחק מפלצתי של 24 נקודות (12 מ-18 מהשדה) ו-15 ריבאונדים, אך לקראת הסיום הג'אז החמיצו שתי שלשות שהיו משוות את המשחק. היינו במשחק, היו לנו צ'אנסים, פשוט לא הצלחנו להשיג ניצחון", אמר וויליאמס.

ג'יימס קלע רק שתי נקודות בדקות האחרונות, כשסשה פבלוביץ' (שלוש שלשות) ומו וויליאמס (חמש שלשות) עשו את רוב הנזק. "העובדה שלברון שם את הכדור בידיים של שחקנים אחרים, למרות המשחק שהיה לו, מלמד על הקבוצה שיש לנו", אמר המאמן מייק בראון.

ברנד חזר, הסיקסרס ניצחו

פילדלפיה השיגה ניצחון שמיני בתשעה משחקים, אך חשוב מכך, היא קיבלה חזרה את הפורוורד אלטון ברנד, שהחמיץ 16 משחקים אחרי שפרק את הכתף. "זה נחמד לרשום משחק אחד תחת החגורה", אמר ברנד, שקלע 3 מ- 4 הזריקות שלו וסיים עם 6 נקודות ב-13 דקות מהספסל. "בתקווה, במשחק הבא יהיה מצ'אפ טוב יותר ואשחק יותר. היה טוב לרוץ על המגרש", אמר ברנד. טוני דיליאו, מאמן הסיקסרס היה מרוצה: "אני חושב שהוא היה טוב. הוא זקוק עוד לזמן להיכנס לקצב. הוא צריך לשחק עם עוד שחקנים על המגרש", אמר.

הניקס נקלעו לפיגור 15 נקודות במהלך המחצית הראשונה, אך הצליחו לסיים אותה ביתרון 63:66. "כשמשחקים יום אחרי יום, לא טוב לתת לקבוצה 15 נקודות יתרון", אמר דיוויד לי, שקלע 20 נקודות ולקח 10 ריבאונדים. "היתה להם יותר אנרגיה בסוף המשחק", הוסיף הפורוורד.

פילי פתחה שוב יתרון בסוף הרבע השלישי, אך קליעות שלשות בקלאץ' (15 מתוך 32 במשחק) השאירו את המשחק צמוד. "ניסינו להשיב מלחמה", אמר טים תומאס, שקלע 24 נקודות ו-4 שלשות. "כנראה שלהדביק את הפיגור היה יותר מדי בשבילנו".

וויד הצטיין, הספסל עזר

חטיפה של מריו צ'אלמרס על ג'מיר נלסון, כשנותרו 8 שניות לסיום, הבטיחה את הניצחון הראשון של מיאמי היט על אורלנדו מג'יק, אחרי עשרה הפסדים רצופים. המג'יק הצליחו לצמק יתרון של 15 נקודות, אך ההיט החזיקו מעמד. "הצלחנו לחזור לפוקוס ולהשיג עצירות", אמר צ'אלמרס, שקלע 20 נקודות, מסר 6 אסיסטים והשיג 3 חטיפות.

"זה מה שהגיע לנו", אמר מאמן המג'יק סטן ואן גנדי. "בהפסד בדרך כלל מסתכלים על מה היה יכול לקרות, אבל הפעם לא תפקדנו מהתחלה ועד הסוף", הוסיף.

גם הספסל סייע הפעם לוויד, כשסגר את הרבע השלישי עם ריצה של 0:8, בראשות כריס קווין. "כל השנה אמרנו שהעומק שלנו יהפוך אותנו לקבוצה טובה, אמר וויד, שקלע 27 נקודות (11 מ-21 מהשדה), לקח 8 ריבאונדים ומסר 6 אסיסטים. "אז כל הכבוד לספסל שלנו שעזר לנו להוביל". דווייט הווארד התאכזב מחוסר היכולת של הקבוצה שלו לצמק את הפיגור כשוויד היה על הספסל: "היתה לנו הזדמנות", אמר הסנטר. "נתנו את כל מה שהיה לנו, אבל אני לא חושב שידענו להגיב כשהיתה לנו הזדמנות עם וויד על הספסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully