וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: ירושלים על האפס

שתי הקבוצות הירושלמיות הושפלו קשות במחזור האחרון. "ביג בלו" ליונס הובסה 38:0 על ידי חיפה, הקינגס נוקו 28:0 על ידי הפיונירס

ביום שישי האחרון נערך ביוקנעם משחקה הביתי הראשון של "ריל האוזינג" אנדרדוגס במגרש החדש. הם הוכיחו שאין להם מתחרים בליגה, לפחות לא כרגע, כאשר קצרו ניצחון קל, 0:38 על "ביג בלו" ליונס. בלילה למחרת הראו "דאנסינג קאמל" פיונירס שגם הם יכולים לעשות את זה על האפס, ומחקו את "בלו סאן מיוזיק" קינגס מלוח התוצאות – 0:28 מוחץ.

יריית הפתיחה של סוף השבוע, בין האנדרדוגס לבין הליונס, הייתה רחוקה מלהגשים את הציפיות שנבנו לקראת המשחק. החיפאים המשיכו להפגין עליונות, עם זינוק מהיר לאנדזון פעמיים בתוך שלוש דקות, בזכות טעויות של הירושלמים שאיבדו שלושה כדורים במהלך המשחק. חיפה, שעלתה ל-0:20 לפני תום הרבע הראשון, דאגה לשתק את ההתקפה השואגת של הליונס שצברה במשחקה הקודם 44 נקודות, ואיפשרה להם דאון ראשון בודד בכל המשחק. איתי אשכנזי פיקד על ההתקפה העילית והמשומנת עם זרם התקפות יציב ויעיל, עם ארבעה טאצ'דאונים ובלי חטיפות ל-0:38 בסיום.

גם ל"דאנסינג קאמל" פיונירס יש סיבה טובה לצהול, לאחר שניטרלו את "בלו סאן מיוזיק" קינגס באופן משכנע – 0:28. הפיונירס רשמו לפחות 6 נקודות בכל אחד מ-11 הרבעים האחרונים שלהם, ומצד שני חטפו רק 12 נקודות. צמד הקוורטרבקים המתחלפים אפילו בין מהלכים, אורי שיף וטל בראון, עשו את העבודה ושמרו על התקפה טרייה. במחצית הייתה התוצאה 0:12, כשבפתיחת המחצית השניה ניסו הקינגס להתאפס על עצמם והשתלטו על בעיטת הרחקה קצרה (ONSIDE KICK), אך המומנטום שהיה לצדם לא הספיק כדי לשנות את מהלך המשחק והם לא מצאו את האנדזון של היריבה.
איתי אשכנזי מחיפה ותומר אדרי מהפיונירס נבחרו להיות שחקני המשחק של "מייקס פלייס". אשכנזי שמר על קור רוח והבקיע במסירה פעמיים בניסיון רביעי ופעמיים בניסיון שלישי. אדרי היה הניצוץ של הקבוצה, עם שמונה ריצות ל-44 יארד, שכללו ריצה תזזיתית של 25 יארד לטאצ'דאון, שני תיקולים וחסימת פאנט.

ליגת ה-IFL חוזרת לפעולה כבר ביום חמישי הקרוב, כאשר "ביג בלו" ליונס יארחו את "דאנסינג קאמל" פיונירס באצטדיון קראפט ב-19:30. בשבת ב-20:30 יארחו "מייקס פלייס" סברס את "ריל האוזינג" אנדרדוגס במגרשם הביתי החדש בקרית שלום. כרטיסים זמינים לקנייה מוקדמת דרך האתר או בעת ההגעה למגרש.

הטבלה:

1. חיפה אנדרדוגס 0:4
2. מודיעין פיונירס 1:4
3. ביג בלו ליונס 2:2
4. בלו סאן מיוזיק קינגס 4:1
5. תל אביב סברס 4:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully