וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפורטה: "ריאל מנסה לפגוע בנו"

נשיא ברצלונה התרגז לשמוע שהמדרידאים מעוניינים במסי: "הם מנסים לטשטש את הבעיות שלהם". ריאל בחרה בלסאנה דיארה לליגת האלופות

חשבתם שזה ייגמר אחרת? אומנם ברצלונה לא הצליחה לכבוש במשך 45 דקות, נדמה היה שמשהו מקרטע במכונה, אבל אז הגיעה המחצית השנייה, מסי לחץ מעט על הדוושה, והופ - רביעייה. בארסה המשיכה גם אמש (שבת) ביכולתה המפלצתית, כשגברה 1:4 על נומאנסיה בהליכה.

"מסי יכול היה להבקיע חמישה או שישה שערים", אמר הנרי על חברו הפנומן, "הוא הסתפק בשניים, וכך שאני מקווה שהוא ישמור קצת תחמושת לגביע נגד אספניול. זה היה עוד משחק גדול של ה'פשפש'. כשאנחנו נותנים לו את הכדור, מסי יכול לעשות הכל".

זה לא מקרה שבארסה מתעסקת הרבה במסי בימים האחרונים, לאחר שנודע שריאל מדריד מעוניינת לגנוב אותו. השחקן כבר הודיע ש"לעולם לא אעזוב את בארסה עבור ריאל", אבל את נשיא המועדון ז'ואן לפורטה זה כבר מרגיז. "ריאל מנסים לערער אותנו בניסיון לטשטש את הבעיות שיש להם", אמר לפורטה, "זה קרב לא הוגן, כי הם מסתמכים על תקשורת מוטה כדי להפיץ את השמועות האלה. מסי מאושר אצלנו, והוא מוכיח את זה בכל משחק".

ובינתיים, במדריד

אז בזמן שברצלונה ממשיכה לנפק הצגות בעונה שערורייתית, אין פלא שבמדריד מתחילים לאבד את קור הרוח. פלורנטינו פרז, שממשיך בקמפיין שלו לנשיאות המועדון, הוא זה שמדליק את האש בין המועדונים. אחרי שדיבר על רצונו לצרף לריאל את ליאו מסי (וגם קאקה ועוד רבים וטובים אחרים), עכשיו הוא כבר מפיץ את הרשימה השחורה שלו, של השחקנים שחייבים לעזוב, ואלה שמות: יז'י דודק, מיצ'ל סלגאדו, כריסטוף מצלדר, חאבי גארסיה, רויסטון דרנתה, מרסלו, פביו קנבארו וחאבייר סביולה.

גם ראול קורא את כל הדיווחים האלה, ומוצא אותם בעייתיים. "הייתי רוצה שהמועדון יהיה יותר יציב", אמר הקפטן הוותיק, שקבוצתו מתכוננת למשחק הערב מול לה קורוניה (22:00), "השחקנים זקוקים לשקט פנימי. חוסר היציבות הזו אינה טובה לכדורגלנים". כשנשאל לגבי כושרה של ברצלונה, אמר ראול: "ובכן, אם הם ימשיכו ככה, הם יזכו באליפות".

בינתיים התקשורת הספרדית מדווחת כי מאמן הקבוצה חואנדה ראמוס הליט כי שחקן הרכש שייקח חלק במשחקי ליגת האלופות יהיה לסאנה דיארה, ולא יאן קלאס הונטלאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully