וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפיורנטינה היה חסר רק שער הערב"

קלאודיו ראניירי היה מודע לכך שיובנטוס יצאה בזול בניצחון 0:1 על הקבוצה מפירנצה. ג'ילארדינו, ששער חוקי שלו נפסל: "טעויות הן חלק מהכדורגל"

יובנטוס השיגה ניצחון חשוב על פיורנטינה, שהשווה את הנקודות של הגברת הזקנה לאלה של אינטר, עם משחק עודף. ביובה לא הקלו ראש במשמעות הניצחון. "ידענו שאנחנו עומדים מול קבוצה מצוינת, שתמיד עשתה לנו צרות", אמר המאמן קלאודיו ראניירי לרשת סקיי. "לפיורנטינה היה חסר רק שער הערב. בכל פעם שאנחנו משחקים מול קבוצה עם שלושה קשרים, אנחנו מתקשים, אז אנחנו צריכים לשחק ביעילות. זה היה ניצחון מאוד חשוב", הוסיף המאמן.

לגבי העובדה שדל פיירו כעס על החילוף שלו, אמר ראניירי: "אני לא רוצה לדבר על זה, רק על המשחק המצוין שלו, עם הבישול הנהדר שלו למרקיזיו. היו לנו כמה שחקנים חסרים, אז זו התוצאה הכי טובה מבחינתי. אין אגואיסטיות בקבוצה הזו, על אף שכולם רוצים להראות את עצמם".

קלאודיו מרקיזיו, שכבש את שערו הראשון בסרייה A בגיל 23, אמר: "זה חלום שהתגשם, ואני חייב להודות לאלכס על בישול נהדר", אמר הקשר הצעיר ל"סקיי". "אני מקווה שאינטר תמעד, כדי שנוכל להתקרב לפסגה. העונה עוד ארוכה והכל עדיין יכול לקרות".

לפיורנטינה נפסל שער חוקי של ג'ילארדינו. "טעויות קורות, ואני לא חושב שהם עשו זאת בכוונה", אמר החלוץ. "ברור שהשער לא נכבש מעמדת נבדל, אבל זו טעות שיכולה לקרות. טעויות הן חלק מהכדורגל, למרות שחלק מהקבוצות טוענות שהן מהוות מטרה של השופטים". גם מרקיזיו הודה שהגברת הזקנה ניצלה בעור שיניה מתיקו ואף מהפסד: "פיורנטינה משחקת 3-3-4 וקשה לקבוצות כמונו, שמשחקות 2-4-4 לשחק נגדן. היום בקושי החזקנו בכדור", הודה.

לפני המשחק תקפו אוהדי יובנטוס קיצוניים את אוטובוס השחקנים של פיורנטינה וזרקו עליו תפוזים. לא היו נפגעים. בין הקבוצות קיימת יריבות קשה, שהתחילה ב-1982, אחרי שפיורנטינה הפסידה את הסקודטו ליובה והתעצמה כאשר רוברטו באג'יו עבר מפיורנטינה לגברת הזקנה ב-1990.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully