וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמסטרונג: "בגיל 37 צריך לצפות לדברים אחרים"

לאנס ארמסטרונג סיים במקום ה-29 הכללי בטור דאון אנדר באוסטרליה, וגילה שהקאמבק לא יהיה פשוט כפי שחשב: "הדרך ארוכה"

לאנס ארמסטרונג סיים היום (ראשון) את מירוץ הקאמבק שלו אחרי שלוש שנות פרישה, כשסיים במקום ה-29 הכללי (מתוך 133 רוכבים) במירוץ ה"טור דאון אנדר" באדלייד, אוסטרליה. הטקסני סיים 49 שניות מאחורי המנצח אלן דייויס.

לרגעים מסוימים ניסה האמריקאי לתקוף, ואף הוביל את החבורה. התמונה שלו בראש הרוכבים הזכירה לעולם האופניים את השליטה המוחלטת שלו בשנים בהן זכה שבע פעמים ברציפות בטור דה פראנס, אבל אז החבורה הדביקה אותו, וארמסטרונג נזכר שהוא כבר בן 37.

"הרגשתי די טוב", אמר בתום המירוץ שארך 802 ק"מ, "הייתי מאוד סקרן לראות איך אתפקד. למרות שלא התחריתי הרבה זמן, ציפיתי להיות בראש החבורה בטיפוסים, ואני חושב שיכולתי לעמוד בזה. יש עוד דרך ארוכה".

"היום הכי קשה היה ביום שישי, עם הרוח החזקה", אמר ארמסטרונג, "הרגליים כאבו לי, ואמרתי לעצמי, 'וואו, זה לא כיף'. אבל היום למחרת כבר היה יותר טוב, וככה זה יהיה מעכשיו - ימים טובים לצד ימים רעים. בגיל 37 צריך לצפות לדברים אחרים". ידידו ג'ורג' הינאקפי, מנגד, נותר אופטימי. "תוכנית האימונים של לאנס מתקדמת מצוין", אמר, "הוא בדיוק במקום שבו הוא קיווה להיות".

לפחות מבחינה אחת המירוץ הוכתר בהצלחה עבור ארמסטרונג, כשכמות שיא של 900 אלף צופים מילאה את הכבישים בדרום אוסטרליה על מנת לצפות באמריקאי, שבוודאי מצליח לקדם את מלחמתו בסרטן - המטרה שלטענתו הוא חזר מלכתחילה. המירוץ הבא של ארמסטרונג יהיה בקליפורניה, ב-10-4 בפברואר. "אני פשוט שמח לחזור", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully