וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להשיב את הכבוד

אחרי ההפסד 3:1 לאטאלנטה, מקווים מוריניו ואינטר לחזור לנצח, כשהם פוגשים את סמפדוריה. הנה ההמלצות שלנו למשחקי ראשון ושני בווינר

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 9.216 (10 ש"ח יניבו 92 ש"ח)

משחק מספר 10: בולוניה - מילאן. אחרי הניצחון בשבוע שעבר על פיורנטינה, מילאן רוצה להמשיך לדהור באיטליה כשהיא רחוקה נכון לעכשיו שש נקודות מאינטר ויובנטוס. בולוניה, שנלחמת בתחתית על חייה, תנסה להוסיף ניצחון שני ברציפות, אך זה משהו שהיא לא תצליח. ההימור: 2 (1.6)

משחק מספר 19: ליברפול - אברטון. האדומים של רפא בניטז פוגשים בדרבי את אברטון במלחמה על מקום בשלב הבא. ליברפול, שנמצאת קצת בדעיכה לאחרונה בליגה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, עשויה להיתקל בקשיים מול אברטון, שבליגה מדורגת שישית. ההימור: איקס (3.2)

משחק מספר 41: הפועל חולון (12+) - מכבי תל אביב. מכבי תל אביב יוצאת לאולם השנוא אליה, אולם הפחים, למפגש חוזר נגד מי שלקחה לה את התואר. אלא שהרבה עבר מאז, חולון ירדה ברמתה, ואילו למכבי תל אביב הגיע פיני גרשון. אחרי ההעפלה לחצי הגמר, חולון בטוחה בעצמה, אך למרות זאת תפסיד. באיזה הפרש? כנראה שבפחות מ-12. ההימור: 1 (1.8)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 8.294 (10 ש"ח יניבו 83 ש"ח)

משחק מספר 45: אינטר - סמפדוריה. האלופה חוששת מאיבוד נקודות נוסף, אחרי שבשבוע שעבר היא הפסידה לאטאלנטה 3:1. לאחר הניצחון הדחוק של יובנטוס על פיורנטינה, אינטר מחפשת ניצחון על המדורגת 15 בטבלה, שהפסידה במחזור האחרון לפאלרמו. להערכתנו, אינטר תשוב לנצח. ההימור: 1 (1.3)

משחק מספר 60: עירוני רמת השרון - הפועל רעננה. דרבי השרון מפגיש שתיים שיודעות שעלייה, אם הן יעשו, לא תהיה מאחד משלושת המקומות הראשונים. רמת השרון, שהובסה במחזור האחרון 3:0 על ידי הפועל עכו, תנסה להשיב לעצמה קצת כבוד ותשיג ניצחון חשוב שיוסיף לה הרבה אוויר להמשך המאבקים. ההימור: 1 (2.2)

משחק מספר 72: הפועל תל אביב - מכבי נתניה. האדומים של אלי גוטמן יודעים שאסור להם בשום פנים ואופן למעוד, אם ברצונם לזכות העונה באליפות. אלא שנתניה עצמה, שמציגה כדורגל לא משכנע לאחרונה, יודעת את אותו הדבר וכנראה שהמשחק בין השתיים יהיה מבוקר ויסתיים ללא הכרעה. ההימור: איקס (2.9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully