וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצגה של ברצלונה התעכבה, אך הושלמה

ברצלונה אירחה את נומאנסיה, היחידה שניצחה אותה בליגה, והחלה לכבוש רק מהמחצית השנייה בדרך ל-1:4. ויאריאל-אוסאסונה 1:1

המחזור ה-20 בליגה הספרדית נפתח עם צמד משחקים. מוליכת הליגה, ברצלונה, אירחה את הקבוצה שהנחילה לה הפסד במחזור הראשון בעונה, נומאנסיה, וניצחה אותה 1:4. ויאריאל, משיפולי הצמרת, סיימה ב-1:1 מבזה עם אוסאסונה, שהייתה מדורגת אחרונה ערב המחזור.

ברצלונה - נומאנסיה 1:4

אצל ברצלונה זו ממש לא שאלה של האם (היא תנצח), אלא יותר, בטח בקאמפ נואו, של כמה (היא תנצח), מי (יכבוש את השערים), מתי (באיזה דקות) ואיך. הקבוצה של פפ גווארדיולה, שמוליכה את הטבלה בבטחה, לא נתקלה בבעיות נגד נומאנסיה. אבל בארסה לא רצתה סתם לנצח, היא חיפשה נקמה כי נומאנסיה הייתה זו שהנחילה לה הפסד ראשון ואחרון, בינתיים, העונה במחזור הראשון של הליגה.

בדרך כלל זה קורה מן הדקות הראשונות של המשחק, והקונצרט של ברצלונה מתחיל מוקדם. אלא שהפעם הכלים לא היו כל כך מחודדים במחצית הראשונה. גווארדיולה כיוון אותם ול-45 הדקות האחרונות שחקניו עליו מפוקסים.

בארסה חיכתה 49 דקות עד השער הראשון, אז נפרץ הסכר. דני אלבס בישל בצורה נפלאה ללאו מסי, שעם נגיעה עדינה ביותר, השחיל את הראשון. שלוש דקות לאחר מכן הכניס אנדראס אינייסטה כדור מצוין לסמואל אטו, שלא התבלבל מול חואן פאבלו וכבש את השני וה-19 שלו בליגה. בדקה ה-61 שלח חוזה ברקרו כדור חופשי יפהפה מעל החומה הקטאלונית כדי לצמק.

10 דקות לאחר מכן המשיך שיתוף הפעולה הנהדר בבארסה, כאשר מסי השאיר כדור אחרי מבצע יפהפה לתיירי הנרי, שבעט לא חזק. שער 12 להנרי בליגה. בדקה ה-76 מסי חטף כדור ברחבה, סיבסב כמה מגנים, עבר את השוער וגילגל ממטר אחד בקלילות פנימה את שערו ה-14 בליגה. מסי עוד שלח כדור למשקוף בדקה ה-87.

הצוללת הצהובה ממשיכה לשקוע

ויאריאל - אוסאסונה 1:1

הצוללת הצהובה אירחה באל מדריגל את הקבוצה מפמפלונה השקועה בתחתית הטבלה, אבל לא הצליחה לנצח אותה. אחרי 28 דקות של משחק הבקיע ג'וזפה רוסי את שער היתרון לקבוצתו. חלוצה האיטלקי של ויאריאל עלה טוב לכדור חופשי ונגח לרשתו של רוברטו, אלא שאוסאסונה, שעשתה הרבה קשיים לברצלונה וריאל מדריד למרות שהפסידה להן, השוותה בדקה ה-64 משער קליל של אדוארדו דאדי.

הקבוצה של מנואל פלגריני קיוותה לחבר עוד ניצחון, אחרי ה-0:2 שלה על מאיורקה, לאחר חמישה משחקים ללא ניצחון לפני כן, אך כנראה שהיא לא מצליחה לצאת מהמשבר שפוקד אותה. אוסאסונה ממשיכה בניסיונותיה האמיצים לברוח מהמקום האחרון. אוסאסונה עלתה למקום הלפני אחרון, לפחות באופן זמני, כאשר מי שהדרדרה לשם היא מאיורקה של דודו אוואט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully