וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל קרית שמונה ומכבי פ"ת סיימו ב-0:0

אחרי הניצחון על מכבי חיפה, פ"ת התקשתה לשחזר את היכולת וסיימה עם נקודה נגד שחקניו של אלי כהן, שלא ניצחה כבר תשעה מחזורים בליגה

אחרי הניצחון בשבוע שעבר על מכבי חיפה, במכבי פתח תקוה קיוו שרוח חדשה מנשבת במועדון. אלא שמשחק החוץ נגד הפועל קרית שמונה הוליד את הבעיות הישנות של המלאבסים, שסיימו ב-0:0 מאכזב בצפון, באחד המשחקים החלשים ביותר העונה.

רוני לוי, שערך הופעה שנייה בקבוצה, קיווה להמשיך את היכולת הגבוהה מהשבוע שעבר, אלא שאלי כהן וקרית שמונה לא איפשרו להם לכבוש. אחרי קרוב לשלושה חודשים ללא ניצחון, קרית שמונה המשיכה לאכזב ושוב התברר שדווקא מול הקבוצות הגדולות הולך לה קצת יותר, ראה ערך התיקו הדרמטי בשבוע שעבר נגד בית"ר ירושלים.

בקרית שמונה, שמסתכלת כבר מספר שבועות לעבר התחתית, צריכים כעת להבין כי אלה משחקי המפתח שלהם העונה כדי להשיג נקודות, אחרת הם יאלצו להיאבק עד תום העונה על ההישארות. כעת הקבוצה של אלי כהן מדורגת עשירית וריח התחתית נושף בחוזקה שם.

מהלך המשחק

דקה 34 - כדור קרן קצר של אורי לוזון הגיע לאסמעיל עאמר, שהגביה אך הנגיחה של בובאן גרנצ'ארוב עבר רק בסמוך לקורה של דני עמוס.

דקה 66 - טל בן חיים קיבל כדור ברחבה, ניסה לעקוף שחקן של קרית שמונה ונפל אחרי היתקלות עם דני עמוס. לרגע התלבטו הקוון יחד עם חיים יעקב אם לשרוק לפנדל. אלא שבסופו של דבר הקוון פסק כי הייתה התחזות ובן חיים זכה לכרטיס צהוב שני ואדום.

קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וך, לואיס גוטיירז, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, פול קסאני (עידן סרור 65), מיגל סבסקו, תומר סויסה (ירו בלו 75), גיא צרפתי, שלומי אביסידריס, יובל אבידור.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, אסמעיל עאמר, מורד מגמאדוב, בובאן גרנצ'ארוב, נאור פסר, סירמנה דמבלה, אורי לוזון, עומר בוקסנבוים (רועי בקל 90), טל בן חיים (הורחק), ליאור אסולין, פבלו בסטיאניני (דני פרדה 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully