וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 הפועל פ"ת

בצל השמועות על מכירה אפשרית, טוטו תמוז, שחקנה לשעבר של הפועל פ"ת, כבש צמד ב-0:2 של בית"ר על המלאבסים, שממשיכים להדרדר

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) 0:2 את הפועל פתח תקוה באצטדיון האורווה במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל בכדורגל, מצמד שערים של טוטו תמוז (33, 77).

בשבועות האחרונים נראה כי בית"ר ירושלים מתקיימת מן היד אל הפה. שמועות רבות אופפות את הקבוצה לגבי מכירה אפשרית והעברת הבעלות מידיו של ארקדי גאידמק, חרב הקיצוצים ממשיכה להיות מונפת ביד רמה ושחקנים משוחררים. חרף השמועות, הלחצים וחוסר הוודאות הכלכלית והניהולית בה חי המועדון, צריכה הקבוצה לתפקד, ואת אוהדיה לא מעניין כלום, הם רוצים רק ניצחונות.

לשחקני בית"ר מגיעה יותר ממילה טובה על כך שהם ידעו לשים את כל הצרות והבעיות בצד, ולהתרכז, לפחות למשך 90 דקות, בכדורגל. הקבוצה של ראובן עטר לא סיפקה תצוגה גדולה, אבל עשתה בדיוק את מה שהייתה צריכה. הניעה כדור בסבלנות, הגיעה למספר מצבים וניצלה שניים מהם על ידי טוטו תמוז, שהבקיע אחד ברגל ואחד בראש.

קשה לראות את בית"ר מצליחה להדביק את הפער בן 10 הנקודות ממכבי חיפה, שניצחה בשיניים את בני סכנין, אבל לבית"ר יש עדיין את הגביע לשמור עליו, וגם, כמובן, את יוקרתה של הקבוצה. מה גם שאוהדי הקבוצה, חרף כל המשקעים במועדון, לא יסכימו שבית"ר תהיה 'עוד קבוצה', כי מבחינתם 'בית"ר' זה שם דבר.

הפועל פתח תקוה ממשיכה להדרדר. למזלה, קבוצות התחתית לא הצליחו לצבור נקודות, אבל זה לא משנה את העובדה שהמלאבסים צברו רק נקודה אחת בחמשת משחקיהם האחרונים של הקבוצה וזה היה הפסדה הרביעי הרצוף. אחת מהבעיות הקשות של הקבוצה נובעת מהדלות בכיבוש השערים. בחמשת המשחקים האחרונים כבשה פתח תקוה רק שער אחד. חלק גדול מזה נובע עקב הכושר הלקוי בו מצוי שמעון אבוחצירא. החלוץ, בו מתעניינת מכבי תל אביב, כבש תשעה שערים ב-10 המחזורים הראשונים, אבל מאז לא כבש אף שער.

מהלך המשחק

דקה 22 - חצי הזדמנות ראשונה במשחק המפוזר. דנין העביר כדור ליצחקי, שעבר שחקן ושלח מ-18 מטרים, אבל לא חזק ולא מדויק, אלימלך קלט.

דקה 25 - עידן טל קיבל כדור שטוח מהקרן, אבל הבעיטה שלו הלכה גבוה מאוד מעל השער.

דקה 26 - פתח תקוה ניצלה משער. ברוכיאן בעט חזק לכיוון השער, גל כהן הדף ואלימלך קלט.

דקה 28 - יצחקי הצליח להשתחל בין כל הגנת פתח תקוה והגיע עד ל-16, אבל הבעיטה שלו שוב לא הייתה חזקה ומדויקת, אלימלך הדף טוב.

דקה 33 - גול! ברוכיאן העביר ליצחקי, שהכניס כדור טוב לוורד. האחרון בעט, אלימלך הדף, אלא שהפעם הכדור הגיע לרגליו של טוטו תמוז, שמשבעה מטרים לא התקשה לגלגל לרשת. 0:1 מוצדק לבית"ר לאור שליטתה במגרש.

דקה 63 - אורי אוזן פירפר את דנין באגף ימין, חתך למרכז ובעט בשמאל לפינה הקרובה, הרוש הדף טוב לקרן.

דקה 73 - הזדמנות מצוינת לפתח תקוה להשוות. ויסה הרים קרן, ג'קאריג'ה נגח טוב, אבל אלירן דנין הדף עם הפדחת למשקוף, ובית"ר ניצלה משוויון.

דקה 77 - גול! מהלך יפהפה של בית"ר נגמר בשני של תמוז. ורד השאיר לברוכיאן עם העקב, ברוכיאן הרים מאגף ימין, תמוז נגח בזינוק משלושה מטרים לרשת הגבוהה, 0:2 לבית"ר.

הרכב הפועל פתח תקוה: שביט אלימלך, אורי אוזן, סטיבן אופיי, גל כהן, עמנואל בנאיני (יוסי רוזן, 78), קוני ג'קאריג'ה , אבי ריקן (ארמון בן נעים, 46), ג'וניור ויסה, אייל שן, שמעון אבוחצירא, חן עזריאל (שגיב כהן, 68).

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, כריסטיאן אלברז (שמואל קוזוקין, 90+1), אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, עידן טל, דריו פרננדס, עידן ורד, אבירם ברוכיאן, טוטו תמוז (עמית בן שושן, 80), ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully