וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את הכח ר"ג 0:1

מאור בוזגלו החמיץ פנדל, אבל כבש בבעיטה חופשית בפעם השנייה בשלושה מחזורים וסידר למכבי ת"א החלשה 0:1 מול הכח ר"ג

מכבי תל אביב ניצחה היום (שבת) את הכח עמידר רמת גן 0:1 ואספה שלוש נקודות. עזבו את היכולת, עזבו את הדרך, זו השורה התחתונה ואיך שאבי נמני והשחקנים שלו נראו לאחרונה, זה העיקר.

הקבוצה מקרית שלום כבשה עד היום רק שישה שערים תחת המנג'ר וגם החיסרון הטרי של איליה יבוריאן לא יכול להוות תירוץ. למכבי יש כישרון, על כך אין ויכוח, אבל הכדורגל שלה חסר כל תחכום, כמעט מיושן. אז נכון שדור מלול, מאור בוזגלו ויוסי שבחון יכולים לייצר משהו בפעולה אישית ושהיום זה הספיק, אבל אם מבססים עונה שלמה על הברקות אישיות, כדאי שיהיה לך בהרכב את כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי.

היום לירן ליאני ניסה לעזור לאימפריה בדימוס עם שריקה לעבירה מפוקפקת, שגם אם הייתה התבצאה מחוץ לרחבה, אבל בוזגלו החמיץ בדקה התשיעית. בדקה ה-60 הקשר המחונן כבר מצא את הרשת בבעיטה חופשית. בין לבין וגם אחרי השער, זה היה בעיקר כדורגל רע של קבוצה אחת לחוצה מצד אחד ושל קבוצת כדורגל לא ראויה לליגת העל מצד שני.

האוהדים של מכבי תל אביב נותנים לאבי נמני מנוחה במקום בו כל אחד אחר היה חווה ירידה שלהם לווריד שלו. רן בן שמעון השיג תשע נקודות בשמונה מחזורים, נמני השיג רק שבע. האוהדים שפיטרו את המאמן הקודם, לא פצו פה. הערב נמני סופסוף עבר את המאמן הקודם במספר הנקודות, אבל המבחן שלו יהיה מול קבוצות יותר חזקות מהכח. אולי עם השקט שאחרי הניצחון הערב זה יתחיל גם להיראות יותר טוב.

מהלך המשחק

דקה 8: פונטרומולי הדף את מאור בוזגלו סנטימטרים מחוץ לרחבה במה שנראה כמו מאבק ליגטימי על הכדור. ליאני קיבל קריאה מהקוון ולא רק ששרק לעבירה, אלא הצביע על הנקודה הלבנה. בוזגלו בעט רע בחצי גובה, מאייבי הדף בקלות.

דקה 45: דידי אונגר התנהל עם הכדור בפינה של הרחבה, העביר משמאל לימין ובעט כדור מסובב שחלף סמוך לקורה ויצא לחוץ.

דקה 53: בני חדד העלה כדור חופשי, אביב חדד נגח בזינוק והכדור הקשתי נעצר במשקוף של יבריץ' והורחק לקרן.

דקה 60: גול! דור מלול סחט עבירה כ-18 מטרים מהשער, בוזגלו סובב מצוין מעל החומה ופנימה. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 66: מאיוקה קיבל כדור בתוך הרחבה וסובב לכיוון הקורה הרחוקה, הכדור יצא החוצה.

הכח עמידר רמת גן: ז'וסלן מאייבי, תומר חליבה, אביב חדד, איתן טיבי (עידן וייצמן 63), חיים פונטרומולי, ישראל ראש, בני חדד, דידי אונגר (עומר רפס 70), מייקל טוקורה, גל לוי (ג'וזף נואפור 74), ברק בדש.

מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, אבי יחיאל, ליאור ז'אן, אורי שטרית, משה מישאלוב, דולי ג'ונסון (דן רומן 46), יוסי שבחון, דור מלול (איגור טומאסיץ' 81), מאור בוזגלו, עמנואל מאיוקה (יותם פנסו 88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully