וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 1:2 את בני סכנין

הלחץ המתגבר על המוליכה עשה את שלו, כשהירוקים הסתבכו בבית מול סכנין, עד שבא יניב קטן, במשחקו ה-300 בליגה, וקבע 1:2 בדקה ה-94

המהלומה הכואבת שהנחית רוני לוי עם מכבי פתח תקוה על מכבי חיפה בשבוע שעבר, הכניסה את המועדון הירוק ללחץ שעשוי היה להתגבר, אלמלא הניצחון הדרמטי 1:2 על בני סכנין הערב (שבת), משער בדקה ה-94 של יניב קטן. חיפה נותרה במקום הראשון, כשהפער ממכבי נתניה, שתשחק ביום שני מול הפועל תל אביב, צמח שוב לארבע נקודות.

מלבד הלחץ ששרר במועדון השבוע, נראה כי גם הקהל הירוק, שבא בהמוניו בתחילת העונה, לא מרוצה מהתמורה על המגרש. רק 6,000 צופים הגיעו לקרית אליעזר, ובאווירה כזו לא מפתיע ששחקניו של אלישע לוי נראו כל כך כבויים במהלך המחצית הראשונה ובחלקים רבים מהשנייה. סכנין עשתה את מה שהיא יודעת הכי טוב - לכסח. עבאס סואן, כאילו לא עזב מעולם, שימש כגרזן של אייל לחמן במרכז השדה ונעזר לעיתים בחיים בנון וחאלד חלאיילה. הסכנה היחידה על שערו של דוידוביץ' הגיעה רק ממצבים נייחים.

יניב קטן, במשחק הליגה ה-300 שלו במדים הירוקים, היה היחיד שניסה לפלפל מעט את משחק ההתקפה השבלוני של חיפה, אבל חבריו לחלק ההתקפי לא הבינו את כוונותיו והתקשו לבצע תנועות שיפתיעו את עורף האורחים. אם כך, לא מפתיע שהשער הראשון של חיפה הובקע ממצב נייח, כשקטן המצוין סידר לפאנטני נגיחה קלה אל הרשת והזדמנות להוריד את הקוף מהגב.

אבל חיפה, כמו שהרגילה את אוהדיה, הורידה הילוך לאחר השער ונענשה בצד השני, גם כן מכדור קרן. עבאס סואן, שלא זוכר לטובה את תקופתו במדים הירוקים, בישל לתושב חוזר נוסף, אחמד קאסום, והגביר את שריקות הבוז של האוהדים המקומיים. גם ההרחקה של אוקוצ'ה האורח לא נראתה ככזו שתשנה את התוצאה הסופית, עד שבא יניב קטן בדקה ה-94 וחגג את ציון הדרך האישי שלו עם שער ניצחון מתוק. חיפה לבטח תראה בניצחון הוכחה לאופי, ואולי אף יהיו מי שיכנו זאת "מזל של אלופים", אך היכולת החלשה היא זו שצריכה להיות בראש מעייניהם של ראשי המועדון והצוות המקצועי.

מהלך המשחק

דקה 14: קטן הקפיץ כדור למרכז הרחבה, גדיר הקדים את מאיר כהן אבל הנגיחה חלפה מעל המשקוף.

דקה 18: קטן ניסה את מזלו מ-20 מטרים, כהן היה עירני והדף לקרן.

דקה 21: קטן הגביה כדור קרן, קינן התרומם גבוה ובעוצמה נגח למשקוף.

דקה 50: גול! כדור קרן של קטן הגיע לראש של פאנטני, שנגח לרשת את שערו השביעי העונה. 0:1 לחיפה

דקה 54: עלי עותמן בעט בשמאל, דוידוביץ' התעופף והדף לקרן, בעקבותיה נגח טל חן מקרוב החוצה.

דקה 62: קטן המצוין הכניס כדור עומק לרחבה, אבל גדיר פיספס את הכדור.

דקה 68: גול! כמו חיפה, גם סכנין כבשה מקרן. סואן הגביה לפינה הקרובה, קאסום המחליף הקדים את דוידוביץ' ונגח פנימה. 1:1

דקה 77: אוקוצ'ה ספג צהוב על עבירה שביצע, אך הגיב במחיאת כף ומאיר לוי הראה לו את האדום. סכנין בעשרה שחקנים.

דקה 94: גול! ארבייטמן השתלט על כדור ברחבה והוציא לקטן, שבעט בין שחקני סכנין אל הרשת. 1:2 דרמטי לחיפה

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (עמרי אפק, 74), דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה (ליאור רפאלוב, 58), יניב קטן, מוחמד גדיר (שלומי ארבייטמן, 76), ת'מבינקוסי פאנטני.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, עבאס סואן, חיים בנון, חאמד גנאים (עלא אבו סלאח, 92), חאלד חלאיילה (איברהים בסיט, 61), יחיאל צגאי (אחמד קאסום, 46), אובודו אוקוצ'ה (הורחק, 77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully