וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דריוס לברינוביץ' מועמד למכבי ת"א

24.1.2009 / 13:38

האתר הספרדי "סולובאסקט" טוען כי הסנטר הליטאי של דינמו מוסקבה עשוי להצטרף לצהובים. בלאט צוטט: "אם מכבי רוצים, הוא יכול ללכת"

אחרי החתמתו של הגארד, די בראון, מכבי תל אביב מחפשת גבוה נוסף. האתר הספרדי "סולובאסקט" מדווח היום כי אחד המועמדים להגיע לקבוצה הוא הסנטר הליטאי, דריוס לברינוביץ' (29, 2.12), שמשחק בדינמו מוסקבה, קבוצתו של דיוויד בלאט.

דינמו נמצאת בקשיים כלכליים והספיקה לשחרר את הוליס פרייס, כשככל הנראה גם ג'אנרו פארגו ימצא עצמו מחוץ למועדון בקרוב. בלאט צוטט באתר הספרדי: "אם מכבי רוצים אותו, הוא יכול ללכת. לנו הוא לא עוזר בכלל". על פי הדיווח, לברינוביץ' מבוקש גם בסיינה.

דריוס לברינוביץ' (29, 2.12), אחיו של קשישטוף שחקנה של סיינה, שיחק עד לשנת 2005/6 בליגה הליטאית, במדי ז'לגיריס קובנה ואליטה, כאשר במשך שנתיים נעדר ממשחק בגלל הסתבכות עם החוק. בעונתו האחרונה במדי ז'לגיריס הצטיין ונבחר לחמישייה השנייה של היורוליג. בעונת 2006/7 עבר לקאזאן הרוסית שם שיחק גם בעונה שעברה. בתחילת העונה הנוכחית עבר לדינמו מוסקבה, אך לא קיבל הזדמנות ראויה. ב-19 משחקים העונה במדי דינמו רשם לברינוביץ' 8 נקודות ו-4.5 ריבאונדים כשהוא מקבל 15 דקות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully