וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו בין אולימפיאקוס לניקס

הגארד צפוי לעזוב את דינמו מוסקבה. הקבוצה היוונית, שירדה מסטפון מארבורי, מעוניינת. גם מייק ד'אנטוני. הוליס פרייס מתקרב למילאנו

דינמו מוסקבה, קבוצתם של דיוויד בלאט ודן שמיר, ממשיכה לאבד מנכסיה בשל בעיות כלכליות. אתמול (שישי) הודיעה דינמו על שחרורו של הרכז, הוליס פרייס, שעל פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, קרוב מאוד לחתימה בארמני מילאנו.

גם הגארד, ג'אנרו פארגו, שהגיע בקיץ מניו אורלינס הורנטס, נמצא בדרך החוצה מהמועדון. על פי דיווחים, אולימפיאקוס היוונית מעוניינת להחתים את פארגו כמחליפו של ג'וש צ'ילדרס הפצוע. בניו יורק דווח עוד שהקבוצה היוונית ירדה סופית מסטפון מארבורי.

אולימפיאקוס מעוניינת לצרף את פארגו עוד לפני יום שלישי, כהסגלים לשלב הטופ 16 ביורוליג ייסגרו. קבוצה נוספת שמעוניינת בגארד בן ה-29 היא ניו יורק ניקס, שמחפשת בדחיפות גארד נוסף לסגל. העיתונות המקומית בתפוח הגדול סיפרה כי בהנהלת הניקס כבר דנו באופצית צירופו של פארגו, שמתאים מאוד לשיטה של מייק ד'אנטוני.

* אריס סלוניקי החתימה את הסנטר הבריטי, אנדרו בטס, שמגיע מקחאסול הספרדית. בטס אמר כי הוא מקווה לעזור לקבוצה להעפיל ליורוליג. הסנטר הוותיק שיחק בעבר באא"ק אתונה, טאו ויטוריה וחובנטוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully