וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תעשה סיבוב גם על נומנסיה?

הקטלונים יפתחו את הסיבוב השני (שבת, 23:00, ערוץ 5) מול הקבוצה היחידה שניצחה אותם העונה, אי שם במחזור הראשון. ויאריאל-אוסאסונה

המחזור ה-20 בליגה הספרדית ייפתח מחר (שבת) ויוציא לדרך את הסיבוב השני. המשחק הראשון של המחזור יפגיש בין ויאריאל לנועלת הטבלה אוסאסונה (21:00), ולאחר מכן יגיע המשחק המרכזי, בו תארח המוליכה ברצלונה את נומנסיה (23:00, ערוץ 5) ותנסה לנקום בה על ההפסד המפתיע במחזור הפתיחה של העונה, אז ניצחה העולה החדשה את הקטלונים 0:1.

אבל הרבה השתנה בקאמפ נואו מאז ימיו הראשונים של פפ גווארדיולה כמאמן הקבוצה, וב-18 המחזורים שחלפו לא הפסידה בארסה אפילו פעם אחת, פתחה פער של 12 נקודות מהמקום השני והפכה ללהיט החם של כל אירופה. בשבוע שעבר הסתיימה ההצגה השבועית של המוליכה עם 0:5 מהדהד על לה קורוניה, והאוהדים מצפים לתוצאה גבוהה עוד יותר במוצ"ש כדי לנקום בנומנסיה על שהעזה לנצח אותם במחזור הראשון.

את גווארדיולה הדיבורים על התבוסה שבדרך לא מרשימים. "אתם לא הולכים לראות מאיתנו ניצחון גדול במיוחד", אמר המאמן לקראת המשחק. "אני רוצה שכולם יפסיקו לחשוב במונחים כאלה. זה הולך להיות משחק קשה, ואם לא נשחק היטב ונמצא את הקצב שלנו אנחנו יכולים לשלם ביוקר. אם אכן ננצח, זה בטח יהיה משער מאוחר ואחרי מאבק עיקש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully