וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: פול האוס

סקולס כבש את שערו הראשון העונה, יונייטד עברה שלב בגביע עם 1:2 ביתי על טוטנהאם. המחזיקה, פורטסמות, הפסידה 2:0 לסוונסי מהצ'מפיונשיפ

סוף השבוע באנגליה מוקדש למשחקי הסיבוב הרביעי בגביע, כאשר 32 קבוצות ינסו להעפיל לשלב שמינית הגמר. במשחק המרכזי של הערב (שבת), נפגשו מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם, עוד לפני הקרב ביניהן בגמר גביע הליגה, והשדים האדומים יצאו עם ניצחון 1:2 וכרטיס לשלב הבא. ביום ראשון תתעמתנה ליברפול ואברטון לעוד דרבי קלאסי בעיר החיפושיות, פחות משבוע אחרי שנפרדו בתיקו 1:1 בליגה, ארסנל תצא למשחק חוץ לא פשוט מול קרדיף.

ההפתעה הגדולה של משחקי הערב הגיעה מפראטון פארק, שם מחזיקת הגביע, פורטסמות, הודחה על ידי קבוצה מליגת המשנה, סוונסי, לאחר שנוצחה 2:0. צ'לסי הצליחה לחלוף על פניה של איפסוויץ' עם 1:3 ביתי. קבוצת פרמיירליג אחרת שהתקשתה ועוד לא עלתה היא אסטון וילה, שסיימה את משחק החוץ שלה עם דונקסטר בתיקו ללא שערים. במשחק על טהרל הפרמיירליג, סנדרלנד ובלקבורן סיימו גם הן ב-0:0. עוד קבוצות מהפרמיירליג שהעפילו הן פולהאם, האל סיטי ומידלסברו.

מנצ'סטר יונייטד - טוטנהאם 1:2

מנצ'סטר יונייטד דוהרת בכל המפעלים, ועשר שנים אחרי עונת הטרבל הבלתי נשכחת בה זכו השדים האדומים באליפות, גביע ובגביע האלופות, רוצה השנה אלכס פרגוסון לשחזר את ההישג ולהוסיף לו גם את גביע הליגה. הדרך לשם עוד ארוכה, אבל צעד נוסף נעשה הערב באולד טראפורד מול טוטנהאם, עם הרכב טלאים שהציג מספר צעירים מוכשרים ופול סקולס אחד ישן וטוב.

עם רשימת פצועים ארוכה והצהרה כי הוא מעדיף להתרכז בליגה, למנג'ר הארי רדנאפ, שהדיח בעבר את השדים האדומים עם שלוש קבוצות שונות, כולל הזכייה עם פורטסמות אשתקד, לא היו יותר מדי מחשבות על הפתעה. למרות זאת, גם הוא לא נשאר אדיש לשער היתרון של רומן פאבליוצ'נקו בדקה החמישית. טום האדלסטון היה האיש ששיגר את הכדור לרחבה, והחלוץ הרוסי הסיט בראשו אל הרשת של בן פוסטר.

שחקניה המנוסים של האלופה לא התרגשיו מהספיגה המוקדמת. בדקה ה-33 קיבל פול סקולס כדור מחוץ לרחבה, הבעיטה שלו פגעה בהאדלסטון וחלפה על פני השוער הצעיר בן אלנוויק. שער ראשון העונה לקשר הוותיק. שתי דקות לאחר מכן המהפך הושלם: מייקל קאריק מצא את דימיטאר ברבאטוב בכדור עומק גאוני, והבולגרי ירה כדור חד אל הרשת. שחקני טוטנהאם טענו לנבדל של החלוץ במהלך השער, אך השופט התעלם מתלונותיהם ואיפשר לאוהדי יונייטד להמשיך ולשיר לתרנגולים: "אתם גרועים ממנצ'סטר סיטי". במחצית השנייה החמיצו שחקני טוטנהאם, ובעיקר ג'ובאני דוס סנטוס, את השער המשווה והשאירו ליונייטד את הכרטיס לשלב הבא.

צ'לסי - איפסוויץ' 1:3

שום דבר לא הולך העונה בקלות לצ'לסי, ואם קיווה לואיז פליפה סקולארי שאחרי התבוסה למנצ'סטר יונייטד לפני שבועיים (3:0) יילך לו יותר קל בסיבוב הרביעי של הגביע מול איפסוויץ' מהצ'מפיונשיפ, הוא ראה שזה קצת יותר מסובך ממה שחשב. הכחולים ניצחו 1:3 עם הרכב חזק, הצליחו לסמן וי ועלו לשלב הבא, כשכעת הם חוזרים לחשוב ליגה לפני שיהיה מאוחר מדי.

צ'לסי, שזכתה בתואר ב-2007 תחת ז'וזה מוריניו, חסרה את ג'ון טרי, שסבל מכאבים בגבו, כמו גם את ג'ון אובי מיקל המושעה, אך נהנתה משער של מיכאל באלאק אחרי 16 דקות. אלא שאיפסוויץ' איזנה בדקה ה-34 עם שער של אלכס ברוס. הגרמני של צ'לסי דאג לשער יתרון חצי שעה לסיום כששלח פצצה מרחוק, וחמש דקות לסיום סגר פרנק למפרד את הסיפור עם שער נוסף ממרחק. דידייה דרוגבה חזר לסגל בצל השמועות הקבועות על עזיבתו הקרובה ונכנס כמחליף בדקה ה-58.

הארטלפול - ווסטהאם 2:0

הקבוצה הקטנה מצפון-מזרח אנגליה הצליחה להקשות על הפטישים במשך 44 דקות, אבל צמד מהיר של ואלון בהראמי, בבעיטה שטוחה ברגל שמאל, ושל מארק נובל בדקה ה-45 בפנדל, הורידו את המקומיים למחצית בפיגור אותו כבר לא היו יכולים למחוק.

פורטסמות - סוונסי 2:0

ההפתעה הגדולה של הסיבוב הרביעי הגיעה מכיוונה של סוונסי, המדורגת תשיעית בליגת המשנה. סוונסי הגיעה לפראטון פארק, מגרשה של פורטסמות, מחזיקת הגביע. נתן דאייר (26) וג'ייסון סקוטלנד (45) היממו את יושבי האצטדיון. פומפי לא הצליחה אפילו לצמק והיא אומרת שלום לגביע.

דונקסטר - אסטון וילה 0:0

הקבוצה מליגת הצ'מפיונשיפ אירחה את אסטון וילה, מצמרת הפרמיירליג. החבורה של מרטין אוניל לא הצליחה להכריע את הקבוצה הנחותה ממנה והן תערוכנה משחק חוזר, הפעם בווילה פארק, שם ינסו הווילאנס לעבור עוד שלב.

קטרינג טאון - פולהאם 4:2

קטרינג טאון למי שלא מכיר היא קבוצה מהליגה החמישית באנגליה. הסינדרלה של הגביע אירחה את פולהאם מהפרמיירליג ועשתה לקבוצה מלונדון חיים קשים מאוד, לפחות עד הדקה ה-77. סיימון דייויס העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-12, אבל קרייג ווסטקר המקומי איזן את התוצאה בדקה ה-36. כשהיה נראה שהמשחק הולך להסתיים בתיקו, הגיע מבול שערים, בעיקר לרשתה של קטרינג. דני מרפי (77) החזיר את היתרון לפולהאם, אבל היה זה שוב ווסטקר שהשווה בפנדל (83). סיומת מוצלחת של פולהאם עם שערים של אנדרו ג'ונסון (88) ובובי זאמורה (89) העלו את פולהאם לשלב ה-1/16 של הגביע.

משחקים נוספים:

סנדרלנד - בלקבורן 0:0

וולבס - מידלסברו 2:1
לוולבס: סם ווקס (63), למידלסברו: אפונזו אלבס (44), מרווין אמנס (83)

האל סיטי - מילוול 0:2
מייקל טרנר (15), איאן אשבי (84)

ווסט ברומיץ' - ברנלי 2:2
לווסט ברומיץ': רוברט קורן (31), קים דו הון (45), לברנלי: אלכסנדר גרהאם (24 פנדל), מרטין פטרסון (89)

ווטפורד - קריסטל פאלאס 3:4
לווטפורד: ג'יי דמריט (17), ג'ק קורק (27) וויל הוסקינס (67), גזגורז ראסיאק (70), לקריסטל פאלאס: קלינט היל (48), פול איפיל (83, 90)

שפילד יונייטד - צ'רלטון 1:2
לשפילד יונייטד: דני וובר (26), לי הנדרי (62), לצ'רלטון: כריס דיקסון (69)

טורקווי - קובנטרי 1:0
אליוט וורד (87)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully