וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': גם אסי גלבוע לא יכלה לעראבה

מוליכת הצפון ניצחה בדוחא 0:1 משער של אברג’יל ופתחה פער 9 נקודות. בשני משחקי צמרת בדרום, ניצחו המובילות עירוני נתיבות והפועל חדרה

המחזור ה-12 בליגה א' דרום נפתח היום (שישי) כשבמרכז עמדו שני משחקי צמרת. המוליכה עירוני נתיבות גברה על הרביעית הפועל נחלת יהודה בחוץ 0:1 משער של אבי מלכה (29). עירוני חדרה עלתה למקום השני על חשבון מכבי קרית גת אחרי שניצחה אותה 0:1 משער של ניקו ולנסי (77). לחדרה ולקרית גת אותו מספר נקודות (21).

מכבי באר שבע ניצלה את ההפסד של נחלת יהודה ונצמדה עליה אחרי ניצחון חוץ 1:2 על הפועל ערד מהתחתית. מיקי חזן כבש צמד לבאר שבעים בדקות 32 ו-64, בעוד נועם פרץ השווה זמנית בדקה ה-42. איינו ביטאולי הורחק בדקה ה-78. מכבי קרית מלאכי סיימה בתיקו 1:1 מול הפועל כפר שלם. אבירן אלקיים (41) כבש עבור קרית מלאכי, שספגה דקה לפני כן מרגלי אדם לם האורח.

הפועל משוש, הנמצאת מתחת לקו האדום, צימקה את הפער מערד שמעליה ל-5 נקודות אחרי ניצחון 0:2 במשחק תחתית על האחרונה עירוני רמלה. ירון אסולין העלה את משוש ליתרון בדקה ה-63 ושקד בוהרון חתם את התוצאה בפנד בדקה ה-95. בית"ר כפר סבא ומכבי יבנה סיימו ב-1:1. עידן סורסקי העלה את הכפר סבאים ליתרון בדקה ה-27, אך יבנה הצליחה להשוות בדקה ה-85 משער של משה אזולאי.

ליגה א' צפון

מוליכת הטבלה, אחווה עראבה, עברה גם את מבחן אסי גלבוע, כשגברה עליה בדוחא 0:1. יניב אברג'יל דאג לשלוש הנקודות, עם שער ניצחון בדקה ה-15, והפער מהפועל כפר קנא השנייה עומד שוב על תשע נקודות. אתמול השיגה כפר קנא ניצחון חוץ 0:1 על עירוני טבריה משער של ח'יר אלדין טהא בדקה ה-7.

במשחק מרכז טבלה ניצחה הפועל הרצליה את השקמה/רמת חן 0:1 משער של טל בובליל בתוספת הזמן. רפי אללי (דקה 24) ורותם שמש (65) הורחקו משורות השקמה. בית"ר צפת הפתיעה את הרביעית בטבלה, עירוני אום אל פאחם 0:3 בחוץ ונצמדה לטבריה עם 14 נקודות. גבריאל מלול (31), אילן סוויסה (38) ולירן שחר (67) כבשו.

הפועל קטמון סגרה את המחזור עם משחק אותו אירחה במוצאי שבת ב-20:00, אך השעה המאוחרת לא ממש עזרה לשחקניה נגד עירוני כפר יונה, שניצחה 0:3 והתקדמה למקום הרביעי בטבלה. שי כחלון (39, 65) ושי ג'ורנו (82) כבשו לאורחים שסיבכו את קטמון עם הפסד חמישי העונה.

במשחקי התחתית, הפועל עפולה מחקה פיגור מול סוגרת הטבלה, בית"ר איחוד משהד, לה כבש מוטי בן חמו בדקה ה-56, עם שערים של רג'א זועבי (70) ורון חייט (77) וניצחה 1:2. עירוני שלומי ומכבי צור שלום נפרדו בתיקו 0:0. מכבי כפר קרע ניצחה בטמרה 0:3 את מכבי המקומית, בזכות שלושער של דיא אבו רימי (56, 60 ו-69).

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully