וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: אשקלון חזרה לנצח, גם נס ציונה

שבוע לאחר התיקו ביניהן: הקבוצה של שייע פייגנבוים גברה 0:1 על בני טמרה, שלושער של יוסי אסייג סידר לנס ציונה 0:3 על בני ג'דידה החלשה

המחזור ה-17 בליגה הארצית נפתח היום (שישי) עם ניצחונה של המוליכה הפועל אשקלון 0:1 על הפועל בני טמרה מהתחתית. קבוצתו של שייע פייגנבוים שיחקה באשקלון לראשונה מאז סיום מבצע עופרת יצוקה, והצליחה לצבור שלוש נקודות שהותירו אותה בפסגה. השנייה, נס ציונה, הביסה 0:3 את נועלת הטבלה בני ג'דידה, כשאת שלושת השערים מבקיע יוסי אסייג. יתרונה של אשקלון בפסגה עומד על שלוש נקודות.

אשקלון התקשתה למצוא את הרשת מול בני טמרה, אבל שלחה את האוהדים המקומיים מרוצים הביתה אחרי שער של ינון ברדה בדקה ה-81 שקבע את תוצאת המשחק. עירוני ראשון לציון סיימה בתיקו שני ברציפות כשנפרדה ב-0:0 ביתי עם הפועל מרמורק במשחק צמרת, עופר שטרית מראשון לציון החטיא פנדל בדקה ה-30.

בעוד משחק מפתח בצמרת גברה הפועל נצרת עילית 0:2 על עירוני בת ים משערים של תום פאר בדקה הרביעית ועומרי אלמקייס בדקה ה-45. בית"ר/שמשון תל אביב והפועל אום אל פאחם נפרדו ב-1:1, לאחר ששלומי טלודו העלה את התל אביבים ליתרון בדקה ה-66 ואופיר חלוואני איזן בדקה ה-77. מכבי כפר קנא גברה 1:3 על עירוני טירת הכרמל משערים של אורן זילכה בדקה השישית וצמד של נידאל טהא (50, 66). אהרון סולדוצ'ו צימק בדקה ה-88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully