וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ניצחה בדרבי שקט של ראשון לציון

במפגש הראשון בין הקבוצות מאז הקטטה בין אוהדים לשחקנים, ניצחו האדומים את מכבי 20:21 במשחק בלי קהל והנחילו לה הפסד ראשון העונה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

המחזור ה-14 בליגת הכדוריד התקיים היום (שישי), כשבמרכזו עמד הדרבי הגדול של ראשון לציון, כשהפעם ידה של הפועל היתה על העליונה. האדומים ניצחו 20:21 והנחילו למכבי הפסד ראשון העונה. כזכור, בסוף הדרבי הקודם, בו ניצחה מכבי, התרחשה קטטה המונית, כאשר אח של דב ישועה, אסי, התנפל על עידן מימון בסוף הריאיון שלו וגרר המולה גדולה. דב ישועה, שהשתתף בקטטה, הורחק משלושה משחקים בפועל ונקנס ב-750 שקלים.

במשחק הזה שלטו ההגנות והוא הסתיים בתוצאה נמוכה יחסית. לקראת הסוף הובילה הפועל 17:21 ומאמן מכבי ראשל"צ, גלעד מאור, הכניס שחקנים צעירים. מכבי צימקה עד להפרש של שער, אך לא הצליחה להשוות. "אני חושב שלרועי ביטון הגיע לשחק", הגן גלעד מאור על שחקנו הצעיר. "אני מאמן כדוריד ולא מאמן שמות. התפקיד שלי זה לאמן. ברגע שהיה 17:21 עשיתי חילוף. מסתבר שאנחנו בני אדם. הפסדנו את המשחק הראשון שלנו. בסדר".

המאמן המנצח, סער פרנקל, התייחס בסיום לעובדה שהמשחק נערך ללא קהל ואמר: "ההחלטה הייתה לא נכונה, העונשים היו קלים מדי. אם באמת היו רוצים להחזיר את הספורטיביות ולמנוע את מה שקרה בדרבי הקודם היו צריכים להעניש כמו שצריך, ובטח שלא להעניש את כל המדינה".

עופר דבדה לא יצא מגדרו אחרי הניצחון: "היה חשוב לתקן את מה שלא עשינו נכון בדרבי הקודם. זה שניצחנו זה יפה אבל יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד". גיל יעקב, שלא שיחק טוב, היה מרוצה מהמאמץ הקבוצתי: "מכבי שמרו עלי טוב מאוד. לא נכנסתי טוב למשחק. הקבוצה גיבתה אותי ושיחקה טוב. זה היה טוב למוראל. היתה ירידת מתח אחרי האליפות. אני חושב ששיחקנו הגנה מצוינת. צריך רק לעבוד על הסיומת מול השער".

* במשחק נוסף בבית העליון ניצחה אס"א תל אביב את א.ס רמת השרון 24:26 וצימקה את הפער ממכבי ראשון לציון המוליכה לשתי נקודות בלבד. בבית התחתון הפתיעה הפועל רמת גן את מכבי קרית מוצקין 23:27. בהגרלת משחקי רבע גמר גביע המדינה שנערכה היום נקבעו המשחקים הבאים: אס"א תל אביב - הפועל ראשון לציון, מכבי ראשון לציון - עירוני פתח תקוה, מכבי תל אביב - מכבי חולון, מכבי קרית מוצקין - בני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully