וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - בני יהודה: הלהיט של הליגה מגיע לדרום

23.1.2009 / 15:16

בני יהודה תיסע למשחק חוץ קשה באשדוד. גיא לוזוןן: "אין שום סיבה שנהיה זחוחים לקראת המשחק". הרכש החדש משה אוחיון יפתח בשורות המארחת

הלהיט של ליגת העל בשבועות האחרונים, בני יהודה, תגיע מחר למשחק חוץ קשה מול מ.ס. אשדוד, שנמצאת צמודה אליה בטבלה, כאשר לשתי הקבוצות 21 נקודות. הזהובים, שניצחו חמישה מתוך ששת משחקיהם האחרונים, ירצו להמשיך במומנטום המצוין בו נמצאת הקבוצה כאשר נצחון מחר יסמן את דרכם לעבר החלק העליון של הטבלה.

המאמן גיא לוזון מתכוון לתת אשראי ל-11 שפתחו במחזור הקודם בניצחון מול הפועל פתח תקוה, מה שאומר שצמד הזרים מילאן מרטינוביץ' והרוויה קובצ'ביץ' שוב יפתחו כנראה את המשחק על הספסל. הבלם הקולומביאני איבן גארידו ימשיך לשתף פעולה עם דין מורי הצעיר במרכז ההגנה. קובי מויאל ומהראן ראדי יתופקדו בקישור האחורי, כאשר תמיר כחלון, פדרו גלבאן ואסי בלדוט, יצטרפו לאלירן עטר הצעיר בחלק הקידמי של ההתקפה.

מי שייחסר הוא הקשר אלי אברבנל, שלא התאמן ביומיים האחרונים בגלל מחלה וייתכן ובגלל מצבו אף לא יוכל להיות עם חבריו במגרש עצמו. הקשר לירוי צעירי שעדיין פצוע בשריר הירך האחורי וכמובן החלוץ משה ביטון, שמתאושש מניתוח בכתף, יחסרו גם הם מסגל הקבוצה.

"אין ספק שזה משחק לא קל בכלל", אמר מאמן בני יהודה גיא לוזון לקראת המשחק מחר. "אשדוד קבוצה ביתית מובהקת, עם התקפה מצויינת, אבל אנחנו בשלנו, מתעסקים רק בעצמנו. המטרה שלנו היא לנצח כל משחק לא משנה אם זה חוץ או בית ולא משנה מה זהות היריבה, כך שיש לנו את המטרות שלנו". לוזון מסתכל קדימה אולם יודע שמחכה לו מחר משוכה לא קלה בכלל: "ניצחון מחר יתן לנו עוד דחיפה. אבל אנחנו לא צריכים לדבר כבר מעכשיו על מה יקרה אם ננצח, אלא לדבר רק על מה שיהיה במשחק עצמו. אין שום סיבה שהשחקנים יהיו זחוחים לקראת המשחק, אנחנו גם לא כאלה. אנחנו צריכים לבוא דרוכים מאוד בשביל לנצח את המשחק".

המאמן דיבר על המפתחות המקצועיים לקראת ההתמודדות והוסיף: "נצטרך להביא משמעת טקטית, תנועה בלי כדור, לשחק מהר ולהתקיף. המטרה שלנו היא לחזור עם ניצחון". ארגון האוהדים "אריות יהודה", מתכנן למחר שיירת רכבים ארוכה שתעשה את דרכה משכונת התקוה ועד לאצטדיון באשדוד. השיירה תצא בשעה 17:00 מפינת הרחובות האצ"ל וההגנה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי (מילאן מרטינוביץ' ), כפיר אדרי, מהראן ראדי, קובי מויאל, פדרו גלבאן, תמיר כחלון, אסי בלדוט, אלירן עטר

השוער סטויקיץ' לא ישחק, שקל יפתח בין הקורות

בדיוק כפי שקרה בחלון ההעברות בעונה שעברה, גם העונה, מ.ס. אשדוד היא אחת הקבוצות שעשו את החיזוק המשמעותי ביותר, לאחר שצרפה השבוע את הקשר משה אוחיון, ששב הביתה אחרי חצי עונה בבית"ר ירושלים וכן את השוער הקרואטי דראגן סטויקיץ', שחתם אתמול על חוזהו בקבוצה. שחרורו הבינלאומי של סטויקיץ' לא התקבל בזמן ולכן הוא לא יוכל ליטול חלק במשחק מחר.

אחרי שבתחילת השבוע הושג הסכם על הפסקת אש בין צה"ל לחמאס והלחימה בעזה הסתיימה, חוזרים שחקני אשדוד לשחק כדורגל באצטדיונם הביתי ומחר (שבת, 19:00, אצטדיון הי"א), תארח הקבוצה את בני יהודה שמגיעה דרומה עם מומנטום מצוין של חמישה נצחונות בששת המשחקים האחרונים שלה. אשדוד, קבוצה ביתית מובהקת, תנסה לחזור חזרה למסלול הנצחונות אחרי שבשני המשחקים האחרונים היא צברה נקודה אחת מתוך שש אפשריות.

המאמן יוסי מזרחי צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב שיפתח לעומת ההרכב שפתח בשבוע שעבר מול הפועל תל אביב, כאשר הקשר ברוך דגו יסופסל וייפנה את מקומו לקשר הרכש משה אוחיון, שהספיק לערוך השבוע מספר אימונים עם חבריו החדשים-ישנים. השוער יוסי שקל יפתח שוב בין הקורות, כאשר מתן אוחיון הצעיר ימשיך לשחק לצידו של כריסטיאן גונזאלס במרכז ההגנה. רחמים צ'וקול יתופקד שוב בעמדת המגן השמאלי במקומו של אדיר טובול הסובל משבר בעצם הבריח.

דוד רביבו יתופקד לצידו של משה אוחיון במרכז הקישור כאשר עידן שריקי יתופקד כרגיל יחד עם דימיטאר מקרייב בחוד ההתקפה. החלוץ שי הולצמן צפוי לשוב לסגל הקבוצה לאחר ששמואל בוכריס חזר לעמדת עוזר המאמן אחרי שבוע וחצי בהם היה מחוץ למועדון.

הרכב משוער: יוסי שקל, ליאור ראובן (מאור זוהר), כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully