וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.1

וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את ההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ניוקאסל החתימה את שחקן הכנף הדני בן ה-28, פטר לובנקראנץ, לאחר שהוא שוחרר משאלקה 04. השחקן עשוי לערוך הופעת בכורה במחזור הבא בליגה האנגלית מול מנצ'סטר סיטי.

* אסטון וילה הגיעה להסכם עם וויגאן על העברת החלוץ הוותיק, אמיל הסקי, לשורותיה, בעסקה ששווה כ-4 מיליון ליש"ט.

* מחליפו של הסקי בוויגאן יהיה החלוץ המצרי מידו, שהושאל ממילדסברו עד לסיום העונה.

שמועות

* מנצ'טסר סיטי מנסה למשוך את לדיידיה דרוגבה לשורותיה. החלוץ מחוף השנהב מרוויח 90 אלף ליש"ט בשבוע בסטמפורד ברידג' ונמסר כי התכולים הציעו לו חוזה לארבע וחצי שנים ובו שכרו יוכפל. יחד איתו ינסו באיסטלנדס להחתים גם את מאמנו לשעבר של דרוגבה, ז'וזה מוריניו, כיום באינטר. שמו של רוברטו מנסיני, מאמן אינטר לשעבר, גם כן נקשר לקבוצה.

* מנצ'סטר סיטי מעוניינת בקשר של ספורטינג ליסבון, מיגל ולוסו. שמו של הקשר בן ה-22 נקשר ליובבנטוס, פיורנטינה, ארסנל, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד. מחירו של הפורטוגלי הבינלאומי, העומד על 30 מיליון יורו, הבריח עד כה את מחזריו, אך לתכולים אין בעיה של כסף.

* ועוד אצל המיליארדרים החדשים, הסיטי הציעה 10 מיליון ליש"ט כדי לרכוש את חלוצה הצרפתי של ברצלונה, תיירי הנרי. שכרו עומד על מאה אלף ליש"ט לשבוע.

* ליברפול מעוניינת בחלוצה בפורטוגלי של ורדר ברמן, הוגו אלמיידה. האדומים חיפשו חיזוק בחוד, אך הפסידו לאסטון וילה במירוץ אחר אמיל הסקי. שמו של החלוץ נקשר גם לאברטון, ובמידה והטופיז לא יצליחו להחתימו, הם ינסו להביא את איידור גודיונסן מברצלונה, על אף שסוכנו של החלוץ האיסלנדי טען כי לקוחו יישאר בבארסה עד סוף העונה.

* ליון מעוניינת להחתים את החלוץ הארגנטינאי הוותיק של אינטר, הרנן קרספו. נשיא אינטר אמר לאחרונה כי הקבוצה צריכה לקצר את הסגל שלה, וזה עשוי לסייע לצרפתים.

* האל סיטי קרובה להחתים את ג'ימי בולארד מפולהאם תמורת סכום של 5 מיליון ליש"ט.

* ה"טלגרף" מדווח כי ווסטהאם קרובה לסגור עם ברשיה על העברתו של סאביו נסרקו. ג'אנפרנקו זולה רוצה להשקיע את רוב הכסף שקיבל בהעברת קרייג בלאמי למנצ'סטר סיטי בהחתמת החלוץ של נבחרת גרמניה הצעירה. בשחקן מעוניינות גם באיירן מינכן ונאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully