וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פירס: "ההגנה היא הדרך שלנו"

קלע 27 נקודות, והסלטיקס שיתקו את אורלנדו בניצחון 80:90. פורסמו חמישיות האולסטאר. הגריזליס פיטרו את מאמנם מארק אייברוני

בשבועות האחרונים אורלנדו ניצחה כל מה שזז. בית, חוץ, בהרי הרוקי או במישורי טקסס, המג'יק אכלו את כולם. פתאום שלטונה של בוסטון במזרח הוטל בספק, ונשמעו לא מעט קולות כאילו החבר'ה מפלורידה הם-הם אשר יסיימו את העונה עם המאזן הטוב בליגה. את רוח השינוי הרגישו לא רק פרשנים וחובבי כדורסל, אלא גם דוויט הווארד, שאמר בברק אובאמית כי "שינוי מגיע עם אורלנדו מג'יק". אין ספק שאורלנדו היא אחת הקבוצות הטובות בליגה, אבל הלילה (בין חמישי לשישי) האלופה הגאה, בוסטון סלטיקס, שיגרה מסר לכולם: אנחנו עוד פה. הירוקים הגיעו לאורלנדו, ניצחו 80:90 את המג'יק והצהירו שהשינוי עוד רחוק מלבוא. בתוך כך, הלייקרס ניצלו את העימות במזרח כדי לרשום את המאזן הטוב בליגה, אחרי 97:117 על וושינגטון בסטייפלס סנטר.

אורלנדו (9:33) - בוסטון (9:36) 90:80

האם ניסיתם להוכיח משהו במשחק הזה, נשאל קווין גארנט בסיום. "כלל לא", הוא ענה, אולי כי הוא ידע שהתוצאה מדברת בעד עצמה. בוסטון ניצחה באורלנדו, ומאזנה מול האיום מפלורידה עומד העונה על 0:2. "לרגע הרגשתי כאילו שאני במשחק פלייאוף", אמר בסיום דוויט הווארד, ותחושתו ביטאה את מה שהכחיש גארנט. פול פירס קלע 27 נקודות (8 מ-18 מהשדה) והוריד 10 ריבאונדים, גארנט היה מאופק עם 16 ו-5 ריבאונדים וריי אלן תרם 12 ב-6 מ-12 מהשדה. לא משהו, אבל השניים קיבלו עזרה מגלן דייויס, שרשם שיא עונתי של 16, ובוסטון עם 7 נצחונות רצופים. ההגנה של אורלנדו לא הצליחה לעצור את בוסטון, שמחזיקה במאזן של 1:33 במשחקים בהם היא קולעת 90 ומעלה.

הירוקים שלטו למן הפתיחה וניצחו שלושה מארבעת הרבעים. "ההגנה היא הדרך שלנו לאורך כל השנה, ולא משנה מה ההתקפה עושה", הסביר פירס. שחקניו של דוק ריברס השאירו את המג'יק על 32% מהשדה בשני הרבעים הראשונים, והוליכו 36:44. אורלנדו המשיכה להחטיא מחוץ לקשת, וברבע השלישי אורלנדו המשיכה לקרטע. 7:22 דקות לסוף השלישי פירס הטביע, הגדיל את יתרון בוסטון ל-12 וסטן ואן גנדי הזעיק פסק זמן. רחש עבר בקהל, שכנראה ידע באותו רגע שניצחון הוא כבר לא יראה. "לא חושב שזה היה מכוער", הוסיף הווארד (רק 11 נקודות, 11 ריבאונדים) הסיום, "לא שיחקנו טוב כמו שהיינו צריכים". ג'אמיר נלסון הוסיך 17 למפסידים, רשארד לואיס קלע 20 וידו טורקוגלו 22.

לוס אנג'לס לייקרס (8:34) - וושינגטון (33:9) 97:117

בזמן שאורלנדו ובוסטון התכתשו במזרח, הלייקרס טיילו מול הוויזארדס. נו, ככה זה שאחת הקבוצות החזקות פוגשת את אחת החלשות...אחרי שני רבעים (47:72) זה כבר הפך לגארבג' טיים, והלייקרס ניצלו את המפגש כדי לעלות למאזן הטוב בליגה. קובי בריאנט קלע רק 11ומסר 5 אסיסטים, אבל זה בגלל ששיחק 28:06 דקות בלבד. אנדרו ביינום צלף 23 (8 מ-12 מהשדה) והוריד 14. פאו גאסול קלע 18. ג'אוול מגי הצטיין בוויזארדס עם 18 מהספסל, קארון באטלר תרם רק 12 ב-31:16 דקות.

נקבעו חמישיות האולסטאר

ה-NBA מריחים את האולסטאר מתקרב, והלילה נקבעו החמישיות למשחק הכוכבים. במערב יפתחו כריס פול, קובי בריאנט, טים דאנקן, אמרה סטודמאייר ויאו מינג. ללא ספק הרכב גבוה, חזק ואתלטי. חמישיית המערב תפגוש חמישייה לא פחות אתלטית במזרח, עם דווין וויד, אלן אייברסון, לברון ג'יימס, קווין גארנט ודוויט הווארד.

דוויט הווארד הוביל במספר הקולות במזרח עם 3 מיליון ו-150 אלף קולות, לברון ג'יימס קיבל 2 מיליון ו-940 אלף קולות. במערב קיבל טים דאנקן 2 מיליון ו-578 אלף קולות, קובי בריאנט קיבל 2 ו-805 אלף קולות.

הגריזליס פיטרו את מארק אייברוני

מארק אייברוני פוטר מאימון ממפיס גריזליס לאחר שהקבוצה הצעירה הגיעה למחצית העונה עם מאזן 30:11. אייברוני התמנה כמאמן הגריזליס במאי 2007, אחרי שהיה עוזר מאמן בפיניקס תחת מייק ד'אנטוני. בסאנס נחשב יאברוני למומחה ההגנה, אך לא הצליח להביא לידי ביטוי זאת בגריזליס.

מקורות בקבוצה מציינים כי ליונל הולינס ימונה במקומו, כשגם מוריס צ'יקס, שפוטר במהלך העונה מפילדלפיה, ישרת בתואר עוזר מאמן. אחת הסיבות שניתנה לפיטוריו היא כשלונו בפיתוח שחקנים, והכוונה אמורה בעיקר לרודי גיי, שהיה אמור לפרוץ העונה, אך לא הצליח להפוך למנהיג שמוביל את הגריזליס. אולם, תחת אייברוני פרץ או ג'יי מאיו כאחד המועמדים להיות רוקי העונה וגם הרוקי הספרדי מארק גאסול נמצא בין חמשת הראשונים בקטיגוריה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully