וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט לא מסתכל לאחור

דודו אוואט שמר לראשונה על רשת נקייה במאיורקה, שניצחה 0:1 את בטיס במשחק הראשון של רבע גמר הגביע. קופה איטליה: לאציו בחצי גמר

דודו אוואט פתח הערב בשער מאיורקה ולראשונה שמר על רשת נקייה במדי קבוצתו החדשה, שניצחה 0:1 בביתה את בטיס במשחק הראשון בשלב רבע גמר הגביע הספרדי. מה שלא הולך לקבוצה מהאיים הבלריים בליגה, שם היא לא ניצחה כבר 11 משחקים ברציפות ושקועה עמוק מתחת לקו האדום, הולך מצוין בגביע המלך.

מאיורקה שלטה במשחק במחצית הראשונה, שהסתיימה ללא שערים. בדקה ה-66 סיים אלחסן קייטה מבצע אישי יפה בבעיטה פנימה מ-18 מטרים והעלה את מאיורקה ליתרון. בטיס לחצה וחיפשה שוויון, אך אוואט עצר את הניסיונות של סרחיו גרסיה ופביאן מונסון. במשחק נוסף שהתקיים במסגרת רבע הגמר, נפרדו אתלטיק בילבאו וספורטינג חיחון בתיקו 0:0. פרננדו יורנטה החמיץ פנדל לבילבאו בדקה ה-28.

באיטליה, העפילה הערב (חמישי) לאציו לחצי גמר הגביע האיטלקי, לאחר ניצחון ביתי 1:3 על טורינו. דווקא האורחים כבשו ראשונים בדקה ה-28. צז'ארה נטאלי דחק מקרוב פנימה, לאחר הדיפה של השוער נסטור מוסלרה. לאציו פתחה בסערה את המחצית השנייה. סטפנו מאורי בישל לגוראן פאנדב את השוויון בדקה ה-48, וכבש בעצמו בדקה ה-55. תומאסו רוקי חתם עם שער בדקה ה-90, והמשיך את היכולת המצוינת של הביאנקוצ'לסטי מהמשחקים האחרונים. בחצי הגמר צחכה ללאציו המנצחת בין נאפולי ליובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully