וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אין לנו יתרון על אף קבוצה"

23.1.2009 / 10:15

הסנטר של ירושלים נפצע ב-78:110 על גבעת שמואל בגביע, וינוח כשבועיים. גודס לקראת חצי הגמר: "כל אחת מהיריבות תיצור עניין"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

הפועל ירושלים טיילה אמש (חמישי) לחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון ביתי קליל 78:110 על גבעת שמואל. המשחק נפתח בריצת 0:12 של המקומיים, שהמשיכו להגדיל את ההפרש וסגרו את המשחק עוד לפני שהתחיל. בנוסף לירושלים, עלו עירוני נהריה, מכבי חיפה והפועל חולון לחצי הגמר.

במהלך הניצחון נפצע סנטר ירושלים ארז מרקוביץ'. השחקן פונה במהלך המשחק לבדיקות בבית חולים עם חשש לשבר בארובת העין. הבדיקות בבית החולים אישרו את החששות, והשחקן סובל משבר עם תזוזה מזערית. פגיעה נוספת באזור יכולה לגרום נזק משמעותי שידרוש אף ניתוח של המקום, אך בשלב זה הרופאים רוצים להימנע מניתוח ועל כן הורו לשחקן לנוח בשבועיים הקרובים.

המאמן המנצח, גיא גודס, אמר בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי על המשחק. היה חשוב מאוד לנצח ולהעפיל שלב. זה אירוע מכובד שמגיע למועדון כמו ירושלים להשתתף בו. נחכה להגרלה, היא תהיה מעניינת. כל אחת מהקבוצות תיצור משחק מעניין. כל הקבוצות בחצי הגמר שוות, וכולן יכולות לזכות. המטרה הברורה זה הגמר. אין לנו יתרון על אף קבוצה".

לקראת המשחק ביום שני, במלחה שוב מול גבעת שמואל, אמר גודס: "תמיד קשה לשחק שני משחקים מול אותה קבוצה. יש לי שחקנים מקצועניים. ברור שלנו בתור מאמנים זו סיטואציה קשה, אבל כבר בחדר ההלבשה התחלתי להכין אותם למשחק".

רוג'ר פאוול, שהצטיין עם 19 נקודות, הוסיף: "שיחקנו חזק וביחד. החמישייה עשתה עבודה נפלאה ואנחנו עלינו מהספסל והמשכנו במומנטום. אנחנו עדיין לא מרוצים, אבל נישאר צנועים. יש משחקים כאלה שהכל נגמר ברבע הראשון".

מנגד, מאמן הגבעה, אורן אהרוני, התקשה להסתיר את הבושה: "התחלנו רע מאוד. אי אפשר להתחיל לשחק ככה במלחה. אנחנו קבוצה ששומרת בדרך כלל בצורה הרבה יותר טובה. לא היינו ברמת אגרסיביות שמתאימה לנו". לקראת המשחק ביום שני: "לכל משחק יש חיים משלו. אם לא נתקן ונשפר דברים, ונשחק ככה מול ירושלים, אין לנו מה לחפש".

עדכון ראשון: 23:25, 22/01/09
עדכון אחרון: 10:15, 23/01/09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully