וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלילי בישל: סיבאס למסיבה

פיני בלילי נכנס במחצית השנייה ובישל את השער השני, בניצחון קבוצתו 0:2 על גלאטסראיי. סיבאספור שומרת על מקומה הראשון בליגה הטורקית

כשהן צמודות בצמרת הליגה הטורקית, נפגשו היום (שבת) המוליכה המפתיעה סיבאספור וגלאטסראיי המפוארת מהמקום השלישי לסוג של משחק עונה במחזור ה-17. בסיום הייתה זו סיבאס שחגגה ניצחון גדול, 0:2, המאפשר לה לפתוח פער שלוש נקודות על השניייה טרבזונספור (שתשחק מחר מול פנרבחצ'ה) וארבע על פני גלאטסראיי.

היה זה מפגש ראשון מבין שלושה בין שתי הקבוצות, כשבהמשך השבוע מצפה להן חלקו הראשון של רבע גמר הגביע. האירוע המרכזי במחצית הראשונה הבינונית, היה רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה, אז אומיט קאראן, חלוצה של גלאטסראיי ראה כרטיס אדום וסיבך את קבוצתו לקראת ההמשך.

פיני בלילי נכנס להרכב עם פתיחת המחצית השנייה, כדי לנצל את היתרון המספרי ולאיים יותר על שערו של מורגן דה סנטיס. השינוי אכן עבד. בדקה ה-51 פרץ מוסא איידין באגף שמאל והוציא כדור רוחב, אותו בעט מצוין פנימה המגן עבדורחמן דרלי. גלאטסראיי לא יכלה להגיב לשליטה של המארחים במחצית השנייה. ארדה טוראן היה אנמי ומילאן בארוש התקשה לבדו בחלק הקדמי ואף הוחלף בדקה ה-61.

חמש דקות אחר כך, בלילי הוכיח כי כניסתו הייתה מוצדקת. החלוץ הישראלי קיבל כדור בצד שמאל, רץ לבדו על המשטח הקפוא ובמסירת רוחב מצא את סזר באדור, המחליף השני של סיבאס, שגילגל לרשת החשופה. בדקה ה-82 הקדים בלילי הפעלתן שני שחקני הגנה של גלא, אבל הבעיטה שלו נעצרה אצל דה סנטיס. המשחק התחמם עוד יותר בדקות הסיום, עם עבירות גסות של האורחים המתוסכלים, אבל השופט העדיף להסתפק בצהובים בכל המקרים. סיבאס מציינת ניצחון בית שביעי ברציפות ומראה כי הפגרה לא פגמה לרגע ביכולתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully