וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "פיני גרשון כבר מבשל לי קדירה"

מאמן חולון, שניצחה את אשקלון והעפילה לחצי גמר הגביע, חושב כבר על המפגש ביום ראשון נגד מכבי ת"א. אזולאי: "לא שיחקנו כקבוצה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל חולון העפילה הערב (חמישי) לחצי גמר גביע המדינה בכדורסל, לאחר שגברה באשקלון על עירוני המקומית 74:88 ברבע הגמר. כזכור, ביום ראשון נפגשו שתי הקבוצות באולם הפחים, אולם משחקן הופסק לאחר שש דקות מכיוון שראשון טרנר שבר את הסל, ובאולם הפחים לא הייתה מערכת חלופית.

"היו לנו כל כך הרבה מצבים 'להרוג' את המשחק", אמר בסיום מאמנה של הפועל חולון, דני פרנקו, "ולעלות ל-20 הפרש, אבל לא עשינו את זה, ובכדורסל זה ענין של מומנטום. לפעמים אתה משחק טוב ולפעמים זריקות הכי קלות בעולם לא נכנסות. פחדתי ברבע האחרון שהשחקנים יפלו מהרגליים. אני גאה בשחקנים שלי. רשמית חזרנו היום מהפגרה".

פרנקו נשאל לגבי חצי הגמר, אבל הוא מסתכל קודם כל למשחק הליגה ביום ראשון: "יש לי את מכבי תל אביב על הראש ביום ראשון, אחרי שלא היה להם משחק יורוליג והיה להם זמן להתכונן. פיני כבר מבשל לי קדירה כדי שלא נמצא את הידיים והרגליים".

"פשוט לא שיחקנו כקבוצה בצורה טובה", אמר מאוכזב בסיום עדי אזולאי, מאמנה של עירוני אשקלון. הגענו לאחוזי קליעה נמוכים. אני לא מתרץ את ההפסד, היינו צריכים להיות יותר טובים ולא שיחקנו טוב. מאכזב אותי גם שלא הגענו למשחק צמוד".

שחקנה של חולון, יהוא אורלנד, אמר כי אין לו קבוצה אותה הוא מעדיף לפגוש בשלב חצי הגמר: "מכבי חיפה וגם עירוני נהריה הן קבוצות טובות ואין מישהי מועדפת".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully