וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עלתה לחצי גמר גביע המדינה

מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות התעללה בגבעת שמואל והביסה אותה 78:110 ברבע הגמר. חשש לשבר בארובת העין לארז מרקוביץ'

הפועל ירושלים זכתה בגביע המדינה בשנתיים האחרונות. כשמכבי תל אביב נמצאת מחוץ למפעל בשלב מוקדם מאוד, הקבוצה של גיא גודס הפכה אוטומטית לפייבוריטית לזכייה בפעם השלישית ברציפות. לחץ? הצחקתם את מלחה. ירושלים התעללה בגבעת שמואל, הביסה אותה 78:110, והעפילה בקלילות לשלב חצי הגמר, שם תפגוש את מכבי חיפה או עירוני נהריה.

1:44 דקות בתוך המשחק הראה הלוח את התוצאה 0:12 לירושלים. זהו בעצם הסיפור הגדול של המשחק. הגבעה לא הצליחה להתאושש מהפתיחה האיומה שלה, התקשתה למצוא את הטבעת ומצאה עצמה בפיגור 20 הפרש כבר בשלב מוקדם של הרבע השני. ירושלים הלכה פנימה לרוג'ר פאוול וטרביס ווטסון המצוינים, ולאורחים פשוט לא הייתה תשובה. לאחר שניצחה את קרית אתא בליגה ב-45 הפרש, ירושלים "הסתפקה" הערב (חמישי) ב-32 בלבד, בדרך לעוד טיול ערב קליל בבירה.

המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים מתמשך, וההפרש רק הלך וגדל ברבע הרביעי, כשגם נדב הרוש הצעיר משתתף בחגיגה ותורם שלוש נקודות. אדם הלסקה, שמתאושש מפציעה, קיבל דקות משמעותיות ותרם חמש נקודות. בשורה רעה הגיעה מכיוונו של הקפטן והסנטר ארז מרקוביץ', אשר קיים חשש לשבר בארובת העין שלו. גם סטפון ברדפורד מהגבעה נפצע במהלך המשחק, ולא חזר לשחק במחצית השנייה.

מהלך המשחק

הפועל ירושלים פתחה עם מורן רוט, טימי באוורס, שרון ששון, עומר סניד וטרביס ווטסון בחמישייה. בגבעת שמואל עלו רועי ברקוביץ', קורי קאר, איתי גרינבוים, סטפון ברדפורד ויוני ניר. ירושלים פתחה בטירוף ועלתה ליתרון 0:12, פחות משתי דקות מהפתיחה. הגבעה ניסתה לחזור למשחק דרך ההגנה, אבל המשיכה להיראות רע. הרבע הסתיים ביתרון 11:24 לירושלים, ובמהלכו נפצע ארז מרקוביץ' בראשו וירד לטיפול בחדר ההלבשה. החשש הוא לשבר בארובת העין.

בתחילת הרבע השני, נראה היה שהגבעה חוזרת לאחר שהפער ירד לתשע, אבל אז ירושלים התעוררה. סניד קלע והשלים שלוש מהקו, פאוול הטביע ומקומיים השלימו עוד ריצת 0:12, בדרך ל-19:40. ששון קבר שלשה שהעלתה את ירושלים ליתרון שיא של 25:47. הרבע השני הסתיים עם שלשה של גרייס, שצמצמה ל-51:32 ועם פציעה של ברדפורד, שככל הנראה גמר את המשחק.

המגמה נמשכה ברבע השלישי. גרייס ניסה להחזיר את האורחים למשחק עם שלשות מדויקות, אבל ירושלים הלכה פנימה לווטסון ופאוול ולא נתנה לגבעה להתקרב. רוט קלע שתיים מהקו, וגרייס קלע שוב שתי נקודות עם הבאזר, והרבע השלישי הסתיים ביתרון 20 - 59:79 לירושלים.

נעימי פתח את הרבע הרביעי עם שלשה וירושלים החלה להגדיל את ההפרש בהדרגה. גודס שלח לפרקט את אדם הלסקה, ג'ורדן פליגל, בן לזר ונדב הרוש, שגם חתם את המשחק עם נקודה מהקו ועוד ליי אפ. בסיום, ירושלים מביסה את גבעת שמואל 78:110.

קלעו לירושלים: רוג'ר פאוול 19, מורן רוט 17, טימי באוורס 16 (8 אסיסטים), שרון ששון 15, טרביס ווטסון 13 (9 ריבאונדים), עומר סניד 12, יובל נעימי 10, אדם הלסקה 5, נדב הרוש 3.

קלעו לגבעה: ג'רמיין הול 22, גרג גרייס 17 (6 אסיסטים9, קורי קאר 14 (7 איבודים), יוני ניר 11, איתי גרינבוים 6, סטפון ברדפורד 4, משה ברנר ויחזקאל סקוורר 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully