וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ספגה קנס של 25 אלף שקל

בעקבות אירועי הסל השבור נענשה האלופה, כשהאיגוד קבע גם משחק חוזר בינה לבין אשקלון. מכבי חיפה ספגה עונש של 2 משחקים ע"ת ללא קהל

אלופת המדינה, הפועל חולון, ספגה היום (חמישי) קנס גבוה בסך 25 אלף שקלים בעקבות אירועי הסל השבור במשחק הליגה ביום ראשון בינה לבין עירוני אשקלון. בית הדין של איגוד הכדורסל קבע כמו כן כי ייערך משחק חוזר בין שתי הקבוצות, לאחר שהמשחק הראשון ביניהן נקטע בתחילתו.

כזכור, בדקה הששית של משחק הקבוצות ביום ראשון שחקנה של חולון, ראשון טרנר, הטביע ושבר את הסל. מכיוון שלא הייתה מערכת סלים נוספת באולם הפחים, כפי שצריך להיות, ניסו באולם לתקן את הסל במשך כשעה וחצי, אך ללא הועיל.

מכבי חיפה ספגה עונש של שני משחקים ללא קהל על תנאי למשך שנתיים ו-30 אלף שקל קנס. בנוסף התבקשה הקבוצה להכין תוכנית חינוכית לקהל, וזאת למרות שהמנהלת דרשה להעניק לקבוצה משחקים ללא קהל בפועל. כל זאת לאחר שאוהדי חיפה השליכו ביום ראשון השבוע רימון עשן באולם ביד אליהו. יצוין כי זו לא הייתה הפעם הראשונה בה התנהגו אוהדיה של חיפה בצורה בלתי ספורטיבית.

"העונש הולם, אבל אנחנו לא צריכים עונש כדי להתייחס בחומרה רבה לאירוע", כך אמר דובר מכבי חיפה, עורך דין טל אבריאל. "הגשנו תביעה אזרחית נגד הזורק. חידדנו נהלים אצל חברת האבטחה וקיימנו שיחות עם האוהדים. אנחנו עדיין טוענים כי קומץ קטן פוגע באלפי אוהדים נהדרים, ואני מקווה שהאוהדים שלנו יוכיחו את האמון שאנחנו נותנים בהם".

אבנר קופל, יו"ר המנהלת, הגיב על העונש שפסק בית הדין למכבי חיפה: " היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל שגה ו"סינדל" את בית הדין בדרישתו להקלה בעונש. באם "תג המחיר" לזריקת רימון עשן, אבוקה וטלפון נייד לעבר השחקנים, הינו עונש על תנאי, הרי שזו הזמנה ברורה למקרים נוספים. כל האחריות למקרים הבאים תחול על היועץ המשפטי ובית הדין של האיגוד. לא ייתכן כי המאבק באלימות כפי שאיגוד הכדורסל והמנהלת מנהלים באופן נחוש, לא יקבל גיבוי משפטי ולכן החלטה זו אינה מידתית בהתייחס לעבירות החמורות בהן מואשמים אוהדי מכבי חיפה במשחק הליגה מול מכבי ת"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully