וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אין כמו בבית

קרלוס צ'קאנה חזר למכתש וכבש ב-0:1 של הפועל ר"ג על מכבי הרצליה. האורדונים שוב במקום השני. בשישי: קרית אתא - הפועל חיפה 1:0

לאחר שחזרו בשבוע שעבר מהפגרה הארוכה, הגבירו היום (שישי) קבוצות הליגה הלאומית את הקצב במסגרת המחזור ה-17. במוקד עמד מפגש הקצוות בין עירוני קרית אתא האחרונה להפועל חיפה הראשונה, כולל הפיקנטריה סביב שני המאמנים ממשפחת דורה, ובו ניצחה חיפה 0:1.

מכבי אחי נצרת קטעה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון עם 0:3 גדול בכפר סבא, הפועל עכו, השלישית בטבלה, נעצרה עם 0:0 מול הפועל ירושלים בטדי וביום שבת הסתפקה הפועל רמת גן ב-0:1 על מכבי הרצליה כדי לשוב למקום השני.

ביום שני תארח עירוני רמת השרון את הפועל רעננה לדרבי שרוני, בעוד הפועל באר שבע תשחק מול בני לוד במשחק הנועל של המחזור באותו ערב.

עירוני קרית אתא - הפועל חיפה 1:0

קרב הקצוות של הלאומית עמד שוב בסימן משפחת דורה, כשרוני מהמקום האחרון אירח את האחיין שלומי, הצועד גאה בראש הטבלה. קרית אתא השיגה בשבוע שעבר את ניצחונה השני בלבד העונה, כשגברה 1:2 על מכבי הרצליה מצמד של עידן בלסטרה, המושאל מהפועל חיפה, אבל נעצרה מול המוליכה במפגש המשפחתי.

חיפה כבר מזמן הפסיקה להסתכל לאחור, ובאופן זמני היא מחזיקה ביתרון של 10 נקודות על הפועל באר שבע שבמקום השני, בדרכה הבטוחה לליגת העל. הפעם הספיק לאדומים שער בודד של ערן לוי בדקה ה-73 כדי להשיג את מלוא שלוש הנקודות, ולקבור את קרית אתא עוד יותר עמוק במקום האחרון.

הפועל ירושלים - הפועל עכו 0:0

הקבוצה של ירון הוכנבוים הייתה המנצחת הגדולה של המחזור ה-16, כשהביסה 0:3 את רמת השרון ורשמה משחק שישי ברציפות ללא הפסד. עכו התחזקה בפגרה עם שחקנים בעלי עבר בליגת העל, כמו רועי דיין וסאלם אבו סיאם, ובהחלט נמצאת בכיוון הנכון לעבר הליגה הבכירה, אבל מול הקבוצה מהבירה היא הסתפקה בתיקו ללא שערים. הירושלמים עשו בשבוע שעבר קאמבק מרשים ב-2:2 מול אחי נצרת, והנקודה הביתית מרחיקה אותם עוד יותר ממאבקי התחתית.

הפועל כפר סבא - מכבי אחי נצרת 3:1

האורחים השלימו בשבוע שעבר משחק שישי ללא ניצחון מאז מינויו הרשמי של נג'ואן גרייב לתפקיד המאמן עד סיום העונה, והיום סוף סוף חייכו בנצרת עם ניצחון משכנע בכפר סבא, שבעצמה לא טעמה זמן רב טעמו של ניצחון.

סרג' איליי היה האחראי הישיר לכך עם שלושער שהחזיר את אחי נצרת למאבק העלייה, כשהיא מרוחקת שלוש נקודות מהפועל רעננה שבמקום החמישי המוביל לליגת העל. איליי פתח את ההצגה שלו עם שער בדקה ה-18, הכפיל את התוצאה בדקה ה-35 וסגר עניין בדקה ה-84. אלנתן סלמי רק צימק לירוקים בדקה ה-88.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הפועל רמת גן - מכבי הרצליה 0:1

משחקם של האורדונים מול הפועל באר שבע מהמחזור ה-16 נדחה בשל המצב בדרום ועקב המשחק הם ירדו אל מהקום הרביעי, אבל היום שבו למקום השני עם עוד ניצחון, השמיני שלהם העונה.

קרלוס צ'קאנה, שחזר השבוע למכתש אחרי חצי עונה בסלובניה, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-68 והנחיל להרצליינים הפסד שני ברציפות, אחרי שאלו שיחקו ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-52, אז הורחק שי ביטון.

הקבוצה של אריאל שיימן אמנם התאוששה מהפתיחה הלא טובה עם שני ניצחונות רצופים לפני הפגרה, אבל דווקא אחרי מינויו של רמי לוי הפסידה היום שוב והיא ארבעה נקודות בלבד מעל המקום האחרון.

עדכון ראשון: 23.1 16:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully