וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון עלתה לחצי גמר גביע המדינה

לאחר הקנס על הסל השבור באולם הפחים, הגיעה הפועל חולון לאשקלון וטיווחה מחוץ לקשת, בדרך לניצחון 74:88 והעפלה לחצי גמר הגביע. צפו בתקציר

רותם דרוב

התקציר באדיבות ערוץ 1
www.iba.org.il
עריכה: נעמה דרור

מכבי חיפה ועירוני נהריה כבר שם, והערב (חמישי) הצטרפה אליהן הפועל חולון כקבוצה השלישית בחצי הגמר, בזכות ניצחון 74:88 באשקלון. שתי הקבוצות נפגשו גם בתחילת השבוע, אלא שאז המפגש לא הגיע לסיומו והופסק בדקה השישית, עקב שבירת הטבעת אחרי הטבעה רבת עוצמה של ראשון טרנר האשקלוני.

הפעם חולון לא נתנה לשום דבר להפריע לה, כשהאלי הופ של דרון וושינגטון בשניות הפתיחה שלח איתות לגבי כוונותיה. המחצית הראשונה התאפיינה בנדנדות תכופות בין הצדדים, כשריצה של חולון נענית בבריחה דומה של אשקלון וכך הלאה, עד שחולון התייצבה ושמה לזה סוף עם יתרון 34:44 במחצית.

אשקלון עוד ניסתה לאחוז איכשהו בקרני השור, כשסטיב בארט שומר אותה במשחק, אך ברגע שחולון העבירה הילוך זה נראה גמור. הגארדים של חולון, ביניהם לואיס פלורס, בריאן טולברט ויהוא אורלנד, הפציצו מחוץ לקשת ולא הותירו לאשקלון סיכוי לעמוד בקצב ברבע הרביעי. הבריחה הושלמה וכך דקות הסיום שימשו כגארבג' טיים, בו התאפשר לאוהדי חולון להריע לשחקניהם ולחגוג עימם את ההעפלה בפעם השנייה ברציפות לחצי גמר הגביע.

אוהדי הקבוצות עברו דקות של אי נעימות בפתיחת המשחק, כשהמשטרה סירבה לאפשר כניסת קהל ליציעים עקב הוספת יציע מאולתר מאחורי הסל לכבוד פסטיבל המתקיים באשקלון בשבוע הבא. בסופו של דבר, למרות איומים לא להכניס את האוהדים, איפשרה המשטרה את הכניסה למגרש, פרט לאיזור היציע המאולתר.

מהלך המשחק

אשקלון פתחה בחמישייה עם סטיב בארט, טרה קלי, אור איתן, ראשון טרנר ושחר כהן. דני פרנקו שלח בחולון את ליאור ליפשיץ', דרון וושינגטון, קרטיס וויתרס, לואיס פלורס וכריס ווטסון.

חולון פתחה מיד עם האלי הופ נפלא של פלורס לוושינגטון והמשיכה עם סל של פלורס כדי להגדיל את היתרון. בצד השני, היה זה סטיב בארט שנכנס לקצב, ובשתי שלשות גדולות העלה את אשקלון ליתרון ראשון, כשהוא פתח דו קרב מול לואיס פלורס. חולון לא התרגשה וסיימה את הרבע ביתרון 18:21.

כמו בפתיחת המשחק, גם את הרבע השני החלה חולון בצורה נהדרת וברחה ליתרון 18:28 שאילץ את עדי אזולאי להזעיק פסק זמן. המעשה של המאמן הוכיח עצמו, כשאשקלון חזרה למשחק ואף עלתה ליתרון, עם ריצה מדהימה של 0:14. נדנדת הריצות המשיכה, כשהפעם תורה של חולון לברוח עד כדי 34:44 במחצית.

אל החצי השני איחרה אשקלון לעלות, מה שעלה לה בבזבוז פסק זמן. גם על המגרש התקשו חניכיו של אזולאי לעמוד בקצב, כשבריאן טולברט בשלשה וכריס ווטסון עם סל ופאול, העלו את חולון ליתרון 14 נקודות. אקורד הסיום של הרבע היה שייך לאורי קוקיה, שנחסם בהתקפה מתפרצת אך תיקן עם סל קל בשניית הסיום של הרבע השלישי וקבע 50:61 לחולון.

שחקניו של דני פרנקו המשיכו להחזיק ברסן המשחק, ולחיצה נוספת על הדוושה איפשרה לה לעלות ליתרון 19 באמצע הרבע הרביעי, עם נקודות קלות של ווטסון ושלשות של טולברט ופלורס, כשאשקלון מראה סימני התפרקות. נקודות של דוידי וקלי סייעו לאשקלון רק לצמק את ההפרש, כשבסיום חולון מנצחת 74:88.

קלעו להפועל חולון: לואיס פלורס ובריאן טולברט 17 כ"א, יהוא אורלנד 15, קרטיס וויתרס 13,כריס ווטסון 8, דרון וושינגטון 7, אורי קוקיה 6, ליאור ליפשיץ 3, אלון סקל 2.

קלעו להפועל אשקלון: ראשון טרנר 21 ו-11 ריב', סטיב בארט 19, דרור דוידי 10, טרה קלי 9, אור איתן 8, מיכה ביטון, עמית תמיר ואבי בן 2 כ"א, לואיס טראסקוט 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully