וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדעשדגע

מנצ'סטר סיטי ממשיכה להתעסק מעזיבתו הלא צפויה של רוביניו ממחנה האימונים. "הוא החליט לעזוב לברזיל בלי רשותי", אמר המאמן מארק יוז, "וכשהוא יחזור אני ארצה לשוחח איתו ולשמוע על התחושות שלו, ורק אחרי זה אני אקבל החלטה כיצד לנהוג עמו. הוא התקשר אליי, דיבר איתי, ואין ספק שאנחנו צריכים לשוחח".

יוז טען שהדיווחים על כך שרוביניו ברח עקב התסכול מאי החתמת קאקה אינם נכונים. "הוא כבר שמבחינתו הסיפור הזה גמור", סיפר יוז, "אנשים רק מנסים לסכסך".

בינתיים, פרשת קאקה ומנצ'סטר סיטי ממשיכה להסעיר את איטליה, כששני הצדדים מתעקשים כי הם אלה שביטלו את העסקה ברגע האחרון. התקשורת האיטלקית מדווחת כי הברזילאי ביקר את ההתנהלות של האנגלים. "היה שם בלבול גדול", אמר לחבריו, "אף אחד בסיטי לא ידע מה בדיוק קורה. הם לא הצליחו לדבר איתי". סוכנו של השחקן טען כי "רואים שהם לא יודעים מה חשוב לכדורגלן".

אחת הטענות היא כי גארי קוק, הנציג של סיטי, לא הצליח לגבש בשש שעות של משא ומתן הצעה כספית ברורה. "מילאן התנהגה בחמדנות", האשים קוק מנגד, ואף טען שאביו של השחקן רק ניסה לסחוט כמה שהוא יכול מהכחולים.

ה"גארדיאן" מדווח כי גם ולנסיה דחתה הצעה של הסיטיזנס, שביקשו לרכוש את דויד וייה. סיטי, על פי הדיווחים, הציעה 100 מיליון יורו עבור החלוץ הספרדי, אבל משכה את הצעתה באופן עקרוני לאחר שהספרדים דרשו 135 מיליון יורו.

"אפקט סיטי", כך כינה העיתון את התופעה, לאחר שטען כי יובנטוס ניסתה גם היא לסחוט את הקופה של המיליונרים מאבו דאבי, שדרשו 100 מיליון יורו עבור ג'יאנלואיג'י בופון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully