וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער דרגאן סטויקיץ' חתם במ.ס. אשדוד

22.1.2009 / 15:30

סטויקיץ' עשוי ליטול חלק במשחק בשבת מול בני יהודה אם השחרור הבינלאומי שלו יגיע, פרץ עבר מהפועל ת"א. דה קסטרו ימשיך להיבחן

מ.ס. אשדוד החתימה היום (חמישי) את השוער הקרואטי, דרגאן סטויקיץ' (33) על חוזה עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. חוזהו של סטויקיץ' כבר עבר במהלך שעות היום בבקרה התקציבית ואם השחרור הבינלאומי יגיע עד השעה 17:00 למשרדי ההתאחדות לכדורגל, הוא גם יוכל ליטול חלק במשחק הליגה בשבת מול בני יהודה.

המאמן יוסי מזרחי בחן לאחרונה מספר רב של שוערים ולבסוף החליט להחתים את סטויקיץ', שנבחן באשדוד כבר בתחילת העונה, אולם בסופו של דבר העסקה התפוצצה והשוער הקרואטי שיחק מתחילת העונה ועד כה בקבוצת לוך אנרגיה ולדיווסטוק מהליגה הרוסית, שם ערך חמש הופעות.

את מרבית הקריירה שלו העביר סטויקיץ' בקבוצת נ.ק זאגרב (2003 עד 2008) ואף נבחר בעונה שעברה לשוער העונה בקרואטיה. סטויקיץ' מחזיק באזרחות בוסנית ואף ייצג את הנבחרת מספר פעמים. גם המגן מאור פרץ חתם בקבוצה והגיע כהעברה חופשית מהפועל תל אביב.

כעת מנסה אשדוד לצרף שני זרים חדשים, כאשר העמדה הדחופה ביותר היא עמדת הבלם. הבלם האורוגוואי, קרלוס דה קסטרו, שהגיע השבוע למבחנים, ימשיך להיבחן במהלך הימים הקרובים, למרות שעד כה הוא לא הרשים. הקשר הבוליביאני, ג'ורדן ברולין (18) הגיע למבחנים בקבוצה. אם ירשים הוא יצורף בשלב זה לקבוצת הנוער של המועדון. עוזר המאמן, שמואל בוכריס, חזר לתפקידו אחרי שבוע לאחר שנפתרו המחלוקות בינו לבין גורמים נוספים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully