וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה לא מעניינת את הארי רדנאפ

מאמן טוטנהאם, שיפגוש בשבת בגביע את מנצ'סטר יונייטד, טוען כי יעלה עם הרכב דל, הכל כדי להתרכז במאבקי התחתית: "זה משחק שולי"

בטוטנהאם חגגו הלילה (חמישי) עלייה לגמר גביע הליגה למרות הפסד דרמטי בהארכה 3:2 לברנלי, אך כבר הצהירו שכל מה שמעניין אותם כרגע הם מאבקי ההישרדות בפרמיירליג. התרנגולים, שיפגשו בשבת בסיבוב הרביעי של הגביע את מנצ'סטר יונייטד, כבר הצהירו שהם לא מייחסים למשחק הזה חשיבות רבה.

מנג'ר טוטנהאם, הארי רדנאפ, סיפר כי הוא הולך להופיע למשחק עם הרכב חלש בשל העדיפות שהוא נותן למאבקי ההישרדות בליגה. "יש לנו כמה משחקים קשים, ויש לנו משחק במנצ'סטר יונייטד שהוא כל כך שולי עבורינו עכשיו", אמר רדנאפ אחרי הניצחון על ברנלי. "אם אלכס פרגוסון שומע, אני באמת הולך לשלוח לשם קבוצה מבולגנת. אני מקווה שזה לא יאכזב את האוהדים, אבל נקלענו להארכה ואנחנו לא עומדים כל כך על הרגליים".

טוטנהאם היא אחת מחמש קבוצות שנמצאות בתחתית הטבלה עם 21 נקודות ומקדימה רק בשל הפרש שערים את יתר יריבותיה. "השחקנים שלא שיחקו הערב ישחקו כי אני רוצה לתת מנוחה לשחקני המפתח ששיחקו הערב. אני לא יכול לאפשר עוד פציעות. זו תהיה קבוצה חלשה מאוד שתצא לאולד טרפורד, מכיוון שאנחנו משחקים נגד סטוק ביום שלישי. אנחנו במאבקי הישרדות וצריכים את כל הקבוצה יחד נגדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully