וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בריאנט היה קובי נאש היום"

אנדרו ביינום לא התרגש מ-42 הנקודות שלו בניצחון על הקליפרס והחמיא לאסיסטים של חברו. נאש אחרי ההפסד לניקס: "לקחנו שני צעדים אחורה"

הדרבי של לוס אנג'לס בין הלייקרס לקליפרס לא היה אמור לעמוד במרכז משחקי הלילה (בין רביעי לחמישי), אבל אנדרו ביינום גנב את ההצגה עם שיא קריירה של 42 נקודות ו-15 ריבאונדים וגרם לכל הליגה לדבר על הפריחה המחודשת שלו.

הסנטר הצעיר, שהחמיץ את כל החצי השני של העונה שעברה ולא היה יכול לסייע ללייקרס בהפסד בסדרת הגמר לסלטיקס, הפגין את מלוא הפוטנציאל שלו מול הקליפרס המסכנים וסחט מחמאות מכל עבר. "כל שחקן משתפר ככל שהוא משחק", אמר קובי בריאנט על ביינום. "הוא ימשיך להתקדם וזה נהדר עבורו. מה שהרשים אותי יותר מהנקודות הוא הדרך בה הוא שלט בצבע".

ביינום עצמו ניסה להצטנע ולהחמיא לקובי, שסיים עם טריפל דאבל של 18 נקודות, 12 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. "היו לי הרבה סלים קלים, כי קובי היה הערב קובי נאש. הכדור הגיע אליי המון והרגשתי מאוד נוח. לא ידעתי כמה נקודות יש לי, ורק ברבע האחרון כל הקהל התחיל לצעוק לי להגיע ל-40, ואחרי שהטבעתי בסיום הם הריעו לי והבנתי שהגעתי לשם".

נאש: "אני לא בטוח שיש לי תשובות למצב שלנו"

משחק מסקרן במיוחד היה במדיסון סקוור גארדן, שם אירחו הניקס של מייק ד'אנטוני את האקסית של מאמנם מפיניקס, וגברו עליה 109:114. הסאנס קיוו להתאושש מהתבוסה המהדהדת שספגו מבוסטון לפני יומיים אבל הסתבכו אפילו מול הניקס ויצאו מהגארדן עם הזנב בין הרגליים.

לפיניקס יש כעת ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים, וסטיב נאש נשמע מאוכזב מאוד ממצבה של קבוצתו. "לפני סדרת המשחקים האחרונה הרגשתי די טוב לגבי הקבוצה וחשבתי שפנינו לכיוון הנכון, אבל עכשיו לקחנו שני צעדים אחורה וזה מתסכל. אני לא בטוח שיש לי תשובות למצב".

ד'אנטוני ניסה להסתיר את התרגשותו מהניצחון הנדיר של הפרויקט החדש שלו ואמר: "זה ניצחון מאוד מספק, בטח נגד קבוצה באמת טובה". גיבור הניצחון של הניקס היה נייט רובינסון, שסיבך את קבוצתו במחצית הראשונה עם עבירה טכנית שטותית שהכניסה את הסאנס למשחק, אבל התאפס בהמשך וקלע 20 נקודות חשובות: "פשוט התרגשתי", הסביר הננס בסיום. "צעקתי סתם מרוב התרגשות, וזה עבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully