וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: זה כל כך 2008

מחזיקת הגביע ב-2008, ולנסיה, גברה 2:3 על המחזיקה ב-2007, סביליה, במשחק דרמטי. ברצלונה ואספניול סיימו ב-0:0 מאכזב במונז'ואיק

שער של חואן מאטה בדקה ה-86 העניק הערב (רביעי) ניצחון 2:3 דרמטי לוולנסיה על סביליה במשחק הראשון ביניהן ברבע גמר גביע המלך הספרדי. המשחק בין מחזיקת הגביע ב-2007 (סביליה) למחזיקת הגביע ב-2008 (ולנסיה) היה רב תהפוכות ומרתק ובסיומו השיגו לעצמם הלוס צ'ה מקדמה לא רעה לקראת הגומלין שייערך ברמון סאנצ'ז פיחואן.

דויד וייה כבש בדקה ה-5 והשער שלו גם סגר את תוצאת המחצית - 0:1 לוולנסיה. דייגו קאפל נכנס במחצית במקומו של חסוס נבאס ובישל ללואיס פביאנו את השוויון בדקה ה-52 ואדריאנו השלים מהפך רבע שעה מאוחר יותר עם שער שמצלמות הטלוויזיה הכויחו שנכבש מעמדת נבדל. למרות זאת, ולנסיה לא נשברה, רובן בראחה השווה ל-2:2 בדקה ה-84 ואז הגיע שער הניצחון של מאטה, שבעט מתוך הרחבה כדור שפגע בסבסטיאן סקילאצ'י וחלף על פני אנדרס פאלופ בדרך לרשת.

הדרבי הקטאלוני בין ברצלונה לאספניול במונז'ואיק איכזב בגדול והסתיים ב-0:0. מאוריסיו פוצ'טינו ערך בכורה על הקווים של אספניול והקבוצה שלו גילתה הרבה רצון והראתה לא מעט מלחמה, אבל היא התקשתה להתמודד עם הפערים האיכותיים בינה לבין בארסה.

מוליכת הטבלה שיחקה בהילוך שני, גווארדיולה עלה ללא לאו מסי, צ'אבי ותיירי הנרי ולא כלל בסגל את סמואל אטו, אותו השליך מהאימון המסכם. כל הנסיבות הללו לא סייעו לברצלונה להשיג ניצחון חוץ, אבל כן הספיקו כדי לא להפסיד ולהעביר את ההכרעה למשחק הגומלין בקמפ נואו בתום משחק חלש ללא הזדמנויות אמיתיות ליד השערים.

עדכון ראשון: 21.1 23:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully