וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרנגולים נמלטו משחיטה

ברנלי התקרבה לסנסציה כשהוליכה 0:3 על טוטנהאם, אבל פבליוצ’נקו כבש בהארכה וקבע 4:6 בסיכום הכללי כדי לעלות לגמר גביע הליגה

לא פשוט להיות אוהד של טוטנהאם העונה. הקבוצה הלונדונית שמיקמה את עצמה בתחתית הפרמייר ליג כבר היתה רגל וחצי בגמר גביע הליגה האנגלית, בדרך למשחק מול מנצ'סטר יונייטד. כל מה שהיו צריכים הספרס לעשות היה לשמור על היתרון מהמשחק הראשון מול ברנלי, אז ניצחו התרנגולים 1:4. אלא שכל זה לא הרשים את ברנלי הקטנה, מהמקום השביעי בליגת המשנה, שבמשחק לחימה ענק מתחה את טוטנהאם להארכה, ונכנעה רק לאחר 120 דקות, עם ניצחון 2:3 שלא הספיק כדי לעלות לגמר.

הספרס לחצו בפתיחה והגיעו להזדמנות טובה בדקה ה-8 עם בעיטה טובה של דפו שנהדפה. הגשם החל לרדת, קצב המשחק האט, וברנלי ניצלה זאת עד תום. רובי בלייק כבש בדקה ה-33 מבעיטה חופשית והוריד את קבוצתו למחצית ביתרון. ספק אם מישהו בברנלי באמת האמין שהכל עוד אפשרי, אבל בדקה ה-73 התקווה חזרה לאוהדים המקומיים: בלייק עבר שני מגינים של טוטנהאם, שלח בעיטה, וכריס מקאן היה שם על הריבאונד כדי להכפיל את התוצאה.

טוטנהאם ניסתה להחזיר, אבל תצוגה מצויינת של שוער ברנלי, בריאן ינסן מנעה מהם זאת. בדקה ה-88 עשתה ברנלי את הבלתי ייאמן, לאחר שעוד בעיטה חופשית של בלייק עשתה את דרכה אל המסגרת, שוערה של טוטנהאם הדף, ועל הכדור השתלט ג'יי רודריגז ומצא את הרשת, כדי לשלוח את הקבוצות להארכה.

בהארכה שתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבים, ו-2 דקות לסיום המשחק נראה היה שברנלי מריחה כבר את וומבלי. אלא שאז הגיע המושיע של טוטנהאם בדמותו של רומן פבליוצ'נקו. הרוסי שעלה כמחליף קיבל כדור גדול מאסו אקוטו, ומול ינסן לא התקשה כדי לקבוע 1:3. בדקה ה-120 שבר ג'רמיין דפו סופית את ליבם של האוהדים המקומיים כשכבש אף הוא, ושלח את הקבוצה מהפרמייר ליג לפגוש את השדים האדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully