וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע המדינה: ירושלים נכנסת לעניינים

18.1.2009 / 22:29

מחזיקת הגביע תארח את גבעת שמואל ברבע גמר הגביע ותנסה להמנע מהדחה מוקדמת. אשקלון וחולון יאבקו על הכרטיס הרביעי לחצי הגמר

אחרי שמכבי חיפה ועירוני נהריה כבר העפילו למשחקי חצי גמר הגביע, שתי העולות האחרות למשחקי חצי הגמר יקבעו מחר (חמישי). באשקלון תארח הקבוצה המקומית את הפועל חולון, בתקווה שהמשחק יגיע לסיומו, לאחר משחק הליגה בין השתיים שלא הסתיים השבוע. מחזיקת הגביע הפועל ירושלים תיכנס למעגל המשחקים כשתפגוש את מ.כ גבעת שמואל הלוהטת במלחה. הגרלת חצי הגמר תיערך ביום ראשון הקרוב במחצית המשחק בין מכבי תל אביב להפועל חולון. המשחקים עצמם ייערכו ב-16 לפברואר, כשהגמר ייערך ב-19 לפברואר.

עירוני אשקלון - הפועל חולון, 18:00, שידור ישיר בערוץ הראשון

אשקלון חזרה רק בשבוע שעבר להתאמן באולמה הביתי, אחרי שפיקוד העורף אישר לקבוצה להתאמן בעיר. את התוצאות החזרה לעיר לא יכלה הקבוצה להעריך בשל העובדה שהמשחק הקודם מול חולון ביום ראשון האחרון לא הגיע לסיומו, בשל העובדה שהסל באולם הפחים נשבר במהלך הרבע הראשון. כדי לעמוד במשימה יצטרך המאמן עדי אזולאי את סטיב בארט ג'וניור בכושר טוב, לאחר שבתקופה האחרונה הוא מרבה לאבד פוקוס במשחקים. דרור דוידי הפצוע בספק למשחק. אשקלון עברה עד כה את עירוני נס ציונה ועירוני קרית אתא.

מנגד הקבוצה של דני פרנקו מגיעה עם שאיפות לפחות לחזור למעמד חצי הגמר, בו הפסידה אלופת המדינה להפועל ירושלים בשנה שעברה. בחולון נמצאים בכושר לא יציב, אחרי שבשבוע שעבר הפסידה הקבוצה בבית לגבעת שמואל, תוצאה שהפתיעה רבים. מי שלוקח את חולון בתקופה האחרונה על כתפיו הוא דרון וושינגטון, שהספיק לקלוע 8 נקודות ב-5 דקות במשחק שהופסק ביום ראשון. כריס ווטסון, שהיה בספק למשחק ביום ראשון ושיחק לבסוף, ישחק גם מחר.

הפועל ירושלים - מ.כ גבעת שמואל, 21:00

בשנתיים האחרונות הגיעה הפועל ירושלים למעמד גמר הגביע, ופעמיים חזרה עם הגביע למלחה. לפני שנתיים היא אף גברה על גבעת שמואל בדרך ברבע הגמר במפגש כפול. בירושלים יודעים שהפעם האחרונה שהקבוצה לא הגיעה אל חצי הגמר, היא נעצרה בשלב שמינית הגמר מול עירוני נהריה, כשבדרך היא מפסידה במלחה. הקבוצה של גיא גודס נמצאת בכושר מצוין, ורק השבוע היא גברה על קרית אתא האומללה ב-45 הפרש. כשמכבי תל אביב מחוץ לדרך, עושה הרושם שירושלים דוהרת לעבר תואר שלישי ברציפות.

בגבעת שמואל אוהבים להתהדר במאזן המרשים שלהם בשנים האחרונות במלחה, שכלל לא מעט ניצחונות. הבעיה היחידה של אורן אהרוני, היא שרוב הניצחונות האלה הושגו בזכות משחקים טובים שהוא עצמו ניהל כשחקן, וכדי לנצח במלחה הוא יצטרך תרומה גדולה יותר של רועי ברקוביץ', הרכז המוביל שלו. הגבעה נמצאת בכושר טוב עם שני ניצחונות רצופים, כשמי שמפתיעים לאחרונה הם יוני ניר ואיתי גרינבוים, ומשחק טוב של השניים במלחה, עשוי להוביל לאחת ההפתעות הגדולות של הגביע השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully