וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה בחצי הגמר אחרי 71:85 על הפועל עפולה

קבוצתו של אבי אשכנזי התקשתה במשך שלושה רבעים מול היריבה מהלאומית, אבל רבע אחרון מוצלח של פרקינס העלה אותה לחצי הגמר

אם זה לא היה ברור עוד לפני כן, משהו טוב קורה בחיפה. הקבוצה של אבי אשכנזי, שהעפילה העונה לליגת העל ממשיכה להיות הלהיט התורן, ואחרי שנתנה פייט למכבי תל אביב בליגה מוקדם יותר השבוע, התפנו הערב (רביעי) הירוקים להבטיח את מקומם בחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 71:85 על הפועל עפולה מהליגה הלאומית. שחקניו של אשכנזי יכולים אמנם להיות מרוצים מההעפלה, אבל פחות מהיכולת שלהם, שאיפשרה לנציגה האחרונה מהלאומית לתת מאבק איתן במשך 3 רבעים.

עפולה פתחה בצורה טובה את המשחק, ועלתה ליתרון 2:8 בפתיחה, ו-15:17 בסיום הרבע הראשון בזכות דקות טובות של עדי פרג, אקס מכבי חיפה בעונה שעברה. גור פורת ששיחק ב-3 העונות האחרונות בעפולה הרגיש בבית, ולמרות 12 איבודים של חיפה במחצית הראשונה הוליך את קבוצתו ליתרון 31:35 במחצית. מאמן עפולה שרון אברהמי כינס את שחקניו במחצית והרביץ בהם תורה.

שחקניו הגיבו ברבע השלישי והראו הרבה רוח קרב, בעיקר בגלל דניס קאר ואורי כהן מינץ שהעלו ל-47:55, 2 דקות לסיום הרבע השלישי. חיפה הצליחה להשוות בסיום הרבע, וב-10 הדקות האחרונות ניסתה חיפה לברוח, אבל 3 דקות לסיום הוליכו הירוקים ב-4 בלבד. אלא שכאן דאגו דורון פרקינס ורונלד רוס לסגור את הסיפור, והעלו את חיפה לחצי הגמר, וקרבו אותה צעד נוסף אל עבר תואר אפשרי העונה.

קלעו לחיפה: גור פורת 20, דורון פרקינס 18 ו-7 ריבאונדים, רונלד רוס 17, עידו קוז'יקרו 14 ו-15 ריבאונדים, דבון ג'פרסון 9, טוד גולדן 5, משה מזרחי 2.

קלעו לעפולה: דניס קאר 19, אורי כהן מינץ 16, עדי פרג 15, ברק פלג 7 ו-9 ריבאונדים, אילן נניקשווילי 6, נועם מטלון 5, אילן ברקוביץ' 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully