וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינו: "לואיס מתחיל לפרוע שטרות"

21.1.2009 / 21:07

מאמן עירוני נהריה החמיא לרון לואיס, שסחב את הקבוצה לחצי גמר הגביע: "הקרדיט מגיע רק לשחקנים". בית הלחמי: "זה מאכזב, אך נתאושש"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

משהו טוב עובר על עירוני נהריה בשבועות האחרונים. הקבוצה מהצפון שסבלה מפתיחת עונה חלשה במיוחד, שמאמנה, יעקב ג'ינו עמד בפני חרב הפיטורין, ואפילו הצליחה לקחת חלק במלחמה האחרונה כשטילים שנפלו באיזור הפחידו את הזרים בקבוצה, חוזרת לחיים. נהריה גברה על בני השרון ברבע גמר גביע המדינה הערב (רביעי) 81:91, תודות למשחק נהדר של רון לואיס (25 נקודות) ורביב לימונד (22 נקודות), ואחרי הקאמבק בתחילת השבוע מול ראשון לציון והדחתה של מכבי תל אביב מהגביע לפני שבועיים, פתאום קבוצתו של ג'ינו שוב נראית כמו מועמדת לתואר.

תודה לעולם, תודה לכולם

המאמן המנצח, יעקב ג'ינו, שחרר חיוך גדול בסיום: "מגיע קרדיט לשחקנים, אנחנו בצוות המקצועי רק עוזרים להם. חשוב לי להודות לחברי ההנהלה ובייחוד לאבי סבג, שבימים קשים הרים את הקבוצה". ג'ינו התייחס לשני גיבורי המשחק, רון לואיס ורביב לימונד. "הם משחקים מצוין כבר הרבה זמן", אמר ג'ינו, "עברנו תקופה לא קלה, והישראלים שלנו בראשות לימונד ואוחיון היוו חלק גדול ביכולת שלנו להתאושש. לגבי לואיס, הוא שחקן שלקח תואר במכללות, שהולך איתי כבר שנה שנייה, ומתחיל לפרוע שטרות".

רביב לימונד, ששוב הראה שהוא כלי התקפי שלא ניתן לזלזל בו, החמיא לחבריו, ואמר בסיום: "השבוע התחיל קשה, עם הבעיות בקבוצה והפיגור הגדול מול ראשון לציון, אבל הראינו הרבה התאוששות ואופי".

מאמן בני השרון, אריאל בית הלחמי, נשמע מאוכזב בסיום: "שיחקנו לא נכון. איבדנו יותר מדי כדורים, לקחנו זריקות לא טובות, ועשינו הרבה טעויות. להם, לעומת זאת, נכנסו כל השלשות, הם רצו הרבה, והם עשו את העבודה. אנחנו לא. מגיע קרדיט לנהריה, שפשוט היו יותר טובים. זה מאוד מאכזב, אבל אנחנו מספיק חזקים כדי להתאושש מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully