וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי תל אביבי בחצי גמר גביע הטוטו

21.1.2009 / 19:23

הגרלת גביע הטוטו סידרה מפגש מסקרן בין התל אביביות, בני סכנין תפגוש את מ.ס אשדוד. טוויטו: "ההגרלה לא נוחה, הפועל בתקופה מצוינת"

הערב (רביעי) נערכה במשרדי ההתאחדות לכדורגל הגרלת משחקי חצי גמר גביע הטוטו, שסיפקה את המפגש שלו רבים ציפו: מכבי תל אביב תפגוש את הפועל תל אביב בדרבי הגדול. המשחק השני יפגיש בין מ.ס אשדוד לבני סכנין. שני המשחקים ייערכו ביום רביעי הבא באיצטדיון רמת גן.

הפועל תל אביב, כזכור, תיאלץ לפגוש את יריבתה העירונית בשבוע משחקים צפוף, כיוון שרק יומיים לפני כן היא פוגשת את מכבי נתניה למשחק ליגה חשוב, ובשבת מצפה לה מפגש מול בני יהודה. האדומים איימו להופיע עם קבוצת הנוער למשחק בגלל לוח הזמנים הלוחץ, אך עכשיו ספק אם אוהדי הקבוצה יאפשרו לה להגיע ברפיון למשחק היוקרתי.

גוטמן: "מדובר על סכום כסף לא מבוטל"

אלי גוטמן, מאמן הפועל ת"א, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "לא הגענו עד חצי גמר גביע הטוטו כדי להרים ידיים בגלל לוח זמנים צפוף, מעבר לרצון להתקדם עוד שלב במפעל מדובר על סכום כסף לא מבוטל. נעשה את כל המאמצים על מנת להגיע לשלב הסופי של גביע הטוטו".

מנהל מכבי ת"א, אבנר טוויטו, אמר בתגובה להגרלה: "זה מה שחשבתי שייצא, הייתה לי הרגשה. אני לא חושב שהפועל לא תעלה לא בהרכב החזק שלהם כמו שאומרים. ההגרלה היא לא נוחה כי הפועל בתקופה מצוינת ואנחנו, זה לא סוד, לא בתקופה טובה. כבר אמרו לפני שלדרבי יש חוקים משלו, נחכה ונראה. הגענו כבר לחצי הגמר, יש בזה כסף, יש בזה יוקרה, אז בטח שאנחנו שואפים לזכות במפעל".

אבי נמני מנג'ר מכבי ת"א הסתפק בתגובה קצרצרה: "כל מה שבא מתקבל בברכה".

דוד רביבו, קשר מ.ס. אשדוד, אמר בתגובה להגרלה: "בני סכנין זו קבוצה טובה מאוד ואין ספק שיהיה קשה לשחק מולה. נצטרך לעשות כל מאמץ בכדי לעבור אותם ולהגיע לגמר. יש לנו בסך הכל עוד שני משחקים עד שנגיע לתואר וחשוב לנו לזכות בו ואני מאמין שאם נפגין יכולת גבוהה גם נוכל לעשות זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully