וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל חולון: "עוד עשר דקות ואפשר היה לחדש את המשחק"

קובי גולדברג מסביר כי ההחלטה להרכיב את הסלים מיד אליהו מנעה את חידוש המשחק בזמן סביר. חולון תועמד מחר לוועדת משמעת

הפועל חולון תעמוד לדין מחר (חמישי) בבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל בשל פרשת המשחק שהופסק מול עירוני אשקלון ביום ראשון האחרון. כזכור במהלך הרבע הראשון שבר שחקנה הזר של אשקלון, ראשון טרנר, את טבעת הסל ולאחר שעה וחצי של נסיונות לחלץ את הסל השבור וחיבור החדש, החליט המשקיף איתן חפר ביחד עם צוות השופטים על הפסקת המשחק.

"היו מחכים עוד 10 דקות והיה אפשר לחדש את המשחק", טוען היום קובי גולדברג, מנהל אולם הפחים, שנושא בתפקיד סמנכ"ל הקבוצה ומנהל מחלקת הנוער, שמספר על האירוע מנקודת מבטו, "מאחר והלוחות ישנים וקרוב ל-10 שנים לא פורקה הטבעת מעולם, אז יש חלודה ולכלוך באיזור. הבורג שנשבר עמד בזווית שאי אפשר לנתק אותו ורק לאחר שעה הצלחנו לפרק את הטבעת". לטענת מנהל האולם העובדה כי הוחלט לנסות להרכיב את הסלים שהגיעו מהיכל יד אליהו לפני הניסיון להרכיב את המערכת שלו, מנעה את חידוש המשחק בזמן סביר יותר, "המאבק העיקרי היה להחליף את הטבעת. הייתה אורגינלית ולוח רזרבי בנמצא".

עוד מוסיף גולדברג כי לא נבדק הסל הרזרבי לפני המשחק, "מתחילת העונה מעל 3 ו-4 פעמים נבדקו הסלים על ידי המשקיפים, בלי זה אין אישור להתחיל את העונה. מנשה הרמן (נציג המנהלת) במו עיניו ראה את הטבעת והלוח בחדר החשמל. מדוע משקיף המשחק שהגיע מטעם המנהלת לא עשה את הבדיקה? אם היה עושה זאת לא היה בהצהרה כזאת. הוא לא טרח לעשות זאת. אם היה בודק היה נמנע כל הפרסום השלילי הזה".

בינתיים הותקנה באולם הפחים מערכת סלים חדשה, אשר לדברי גולדברג הוזמנה מראש על מנת לשפר את הפעילות של מחלקת הנוער של הקבוצה, וללא כל קשר או תחזית כי הסל הישן אמור להתפרק. כעת מעידים באולם הפחים, יוכלו לפרק את הסלים תוך דקות ספורות, ולמנוע מקרים דומים בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully