וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי חליקה נבחר ליו"ר ועד הספורטאים האולימפיים

שחיין העבר ערך פגישת עבודה עם מנכ"ל הוועד האולימפי, ואמר: "יש לנו חומר אנושי הרבה יותר טוב ממה שהכרתי לפני שש שנים"

"אני מאמין גדול בדרך של שיתוף פעולה מלא בעשייה לאורך כל הדרך, תוך הבנה ברורה בין הצדדים מהם הצרכים של הספורטאים האולימפיים של ישראל", אמר היום (רביעי) שחיין העבר, מיקי חליקה (30), שנבחר ליושב ראש ועד הספורטאים האולימפיים בארבע השנים הקרובות, בפגישת עבודה ראשונה עם אפרים זינגר, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל. "אני בטוח שנגיע למודל של יצירת קשרי עבודה הדדיים על בסיס הבנות ואמון מלא. המעורבות שלנו בקבלת החלטות הקשורות לספורטאים חשובה מאוד".

כידוע, ועד הספורטאים הוא חלק אינטגרלי מהוועד האולימפי בישראל מתוקף התקנון. אפרים זינגר, מנכ"ל הוועד האולימפי, קיבל בברכה את הגישה של חליקה ואמר: "הוועד האולימפי פועל כדי לסייע לספורטאים להגשים חלום ספורטיבי. הספורטאים האולימפיים מהווים מודל לחיקוי והזדהות ויחד נפעל בהיבטים של מעורבות ואחריות חברתית מעבר לפעילות הספורטיבית ההישגית".

מיקי חליקה ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בסידני (דורג עשירי) וברקורד שלו חמש מדליות באליפויות אירופה ומדליה אחת באליפות עולם במשחה ל-400 מטרים מעורב אישי. עד היום (מזה תשע שנים) לא נשבר שיאו. במהלך הפגישה עם זינגר, הוסיף חליקה: "יש לנו ספורטאים איכותיים מאוד ברמה הבינלאומית ואני בטוח שרובם ישיגו הישגים מרשימים בטווח של שנתיים. יש לנו היום חומר אנושי הרבה יותר טוב ממה שהכרתי לפני שש שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully