וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה בסך שישה מיליון שקל נגד דדש

דור בלך

21.1.2009 / 16:33

החברה שניהלה בעבר את בית"ר ירושלים הגישה את התביעה בגין טענות לנזק והפסדים. אוטגרי סיכם בקבוצה, ספק אם ישחק נגד פ"ת

לאחר שחרורו של משה אוחיון, הוחלט בבית"ר להחתים את החלוץ הניגרי איגו אוטגרי. המועדון הגיע לסיכום עם החלוץ כבר לפני כשבוע, אך התפוצצות פרשת אזוגי ואי הוודאות סביב המועדון גרמו לקברניטי המועודן להחליט ולהשהות את ההחלטה. מכירת משה אוחיון והאופטימיות במועדון סביב עסקת המכירה המתבשלת הביאה אותם להחלטה להוציא את הסיכום לפועל.

החלוץ, שהרשים מאוד את ראובן עטר צפוי לחתום כבר היום או מחר ולפתוח בהרכב הקבוצה מול הפועל פ"ת בשבת. אוטגרי, אשר היום היה יומו האחרון בפרק המבחנים שלו במועדון, הביע נכונות לחכות להתבהרות המצב והעדיף להמשיך להיבחן בבית"ר מספר ימים נוספים על פני הגעה לקרית שמונה, שמאמנה אלי כהן מעוניין בשחקן.

אוטגרי סיים את מירב הבדיקות הרפואיות, אבל לא את בדיקת ה-MRI, אותה הוא עשוי לעבור רק ביום ראשון. משמעות הדבר היא שעדיין קיים ספק לגבי הכללתו בסגל הקבוצה למשחק מול הפועל פתח תקוה ביום שבת הקרוב. בכל מקרה, אוטגרי יוחתם רק סיום העונה הנוכחית.

אוחיון הגיע הבוקר לבית וגן ונפרד משחקני הקבוצה. "ביקשתי לעזוב כי לא קיבלתי דקות משחק, אבל דעו כי אני אוהב את כולכם ופרק הזמן שלי במועדון הוא חוויה שלא אשכח לעולם". הקשר יצטרף כבר היום לאימוני אשדוד.

המועדון נתן אור ירוק לשחקניה הבכירים של הקבוצה לחפש קבוצות שיקלטו אותם ויעמדו בעלות חוזיהם. ההערכה בבית"ר היא שעוד בחלון ההעברות הנוכחי יעזוב שחקן או שניים נוספים. בבירה מקווים למכור את דריו פרננדס וכריסטיאן אלבארס לאירופה בסיום העונה. השניים ישתכרו בעונה הבאה 700 ו-600 אלף דולר כל אחד בהתאמה, כך שמכירתם תחסוך לבית"ר כשישה מליון דולר, זאת עוד לפני הסכום שיתקבל על מכירתם.

היום התברר כי עו"ד עמי פלמן, המפרק של חברת בית"ר ירושלים אחזקות, שניהלה בעבר את הקבוצה, הגיש תביעה כנגד משה דדש, שכיהן אז כחבר עמותה ויושב ראש הקבוצה. התביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים על סך כשישה מיליון שקלים, נוגעת לנזק ולהפסדים שנגרמו כביכול לחברה.

בתוך כך, מרכז הבריאות והכושר החדש O2 חתם על הסכם התקשרות עם בית"ר ירושלים, לפיו יקבלו שחקני הקבוצה הבוגרת וקבוצות הנוער טיפולים ובדיקות שונות. כמו כן, ההסכם יאפשר לשחקנים לערוך אימוני כושר מיוחדים במסגרת מכון הכושר החדשני שנפתח לפני כחודש במקום, תוך בקרה של מדדים פיזיולוגיים.

בית"ר רצתה את ימפולסקי (מיקי ג'אן, "חדשות נתניה")

במהלך השבוע האחרון יצרו קשר אנשי בית"ר ירושלים עם הנהלת מכבי נתניה, בבקשה לבחון אפשרות בה נתניה תשאיל את דלה ימפולסקי עד לסיום העונה.

גורמים בבית"ר ירושלים מספרים כי מי שיזם את המהלך היה לא אחר מאשר מאמן בית"ר, ראובן עטר, שהיה זה שטיפח את ימפולסקי ונתן לו במה במהלך הקנדציה שלו בתור מאמן נתניה. כזכור, עטר מחזיק מאד מימפולסקי ואף דאג להעלותו לקבוצת הבוגרים שש עשרה וחצי.

עטר לא הכחיש את ההתעניינות בשחקן, שלא מרבה לקבל דקות משחק אצל לותר מתיאוס, ואף אמר: "הייתה שיחה בה הועלו מספר שמות של שחקנים שאנחנו רוצים לראות בקבוצה, אחד השמות היה דלה ימפולסקי. כמו שזה נראה עכשיו, זה לא יצא לפועל". הסיבה שעסקת ההשאלה לא תצא לפועל נובעת מהעובדה שבנתניה לא רוצים לשחרר את השחקן, למרות שמתיאוס אמר לשחקן כי הוא יכול לעזוב.

כזכור לפני שבועיים לאחר משחק גביע הטוטו בו הפסידה הקבוצה לאשדוד, ביקר המאמן הגרמני את ימפולסקי ליד שאר שחקני הקבוצה ואמר לו: "עם איך שנראית, עדיף שדרכינו יפרדו". נכון לעכשיו במכבי נתניה לא מעונינים לשחרר את השחקן ורוצים להשאיר סגל מלא של 22 שחקנים. יש לציין כי השחקן לא ידע על ההתענינות כיוון והוא אינו מיוצג על ידי סוכן.

עדכון ראשון: 12:36
עדכון אחרון: 16:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully