וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה אוחיון נמכר למ.ס אשדוד

דור בלך

20.1.2009 / 23:00

קשר בית"ר ירושלים, שהגיע למועדון בקיץ ומיעט מאוד לשחק, חוזר לקבוצת נעוריו, לאחר שג'קי בן זקן הסכים לשלם את חוזהו בתוספת פיצוי

קשר בית"ר ירושלים, משה אוחיון, נמכר הערב (שלישי) לקבוצת נעוריו מ.ס אשדוד. אוחיון, ששיחק בחצי העונה האחרונה בבית"ר ירושלים ולא זכה לדקות משחק, קיבל איתותים מבעלי מ.ס אשדוד, ג'קי בן זקן שיהיה מוכן לעמוד בחוזהו, וכן לשלם פיצוי לבית"ר. אוחיון פנה להנהלת המועדון עם ההצעה שהעלה בן זקן - ונענה בחיוב.

הקשר בן ה-25 הדגיש בפני הנהלת בית"ר שלא היה רוצה לעזוב לכל קבוצה אחרת בישראל, אלא למועדון בו גדל. בית"ר כזכור תפתח את העונה הבא עם התחיבויות כלכליות בגובה 60 מיליון שקלים, ושחרור אוחיון, שמשתכר בכחצי מיליון דולרים ברוטו לעונה והיה חתום לעוד שנתיים וחצי, יחסוך לבית"ר שישה מליון שקלים, פרט לסכום אותו קיבלה מאשדוד - כ-300 אלף דולרים.

אוחיון, שמיעט מאוד לקבל דקות משחק בטדי, הוא השחקן השני שעוזב את בית"ר במהלך חלון ההעברות של ינואר. קדם לו דרק בואטנג, שנמכר לקלן. בכך, ממשיך סגל האלופה להפוך דליל. בית"ר, שתהיה מוכנה לשחרר כל שחקן בעל חוזה משמעותי שיביא מועדון שיסכים לקלוט אותו, יודעת על מספר שחקנים שמנהלים גם כן מו"מ לא רשמי עם מספר קבוצות וערוכה לשחרור שחקנים נוספים בימים הקרובים עד סיום מועד ההעברות בסוף החודש.

בית"ר ירושלים תחזור למו"מ עם החלוץ הניגרי, איגו אוטגרי, וההערכה היא שזה יחתום בקבוצה בימים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully