וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוביניו: "מקווה לפתור את הבעיות כמה שיותר מהר"

הברזילאי טוען כי קיבל אישור להמריא לארץ מולדתו מהקבוצה, למרות הכעס של יוז עליו ומבהיר כי אין קשר בין טיסתו לסירוב קאקה להצטרף

הספקולציות סביב מצבו של רוביניו במנצ'סטר סיטי ממשיכות להכות גלים באנגליה, לאחר שהברזילאי עזב את מתחם האימונים באיים הקנאריים השבוע כדי לחגוג את יום הולדלתו עם המשפחה בברזיל.

בעקבות הדברים החלו דיונים סביב עתידו של רוביניו, כאשר השמועות דיברו על עזיבה אפשרית, אך החלוץ טען כי ההיעדרות שלו מהאימונים הייתה כתוצאה מאי הבנה בינו לבין מארק יוז המאמן ולא בשל יחסים עכורים עימו.

"אני רוצה להבהיר לאוהדים כך שהם יוכלו להבין את ההחלטה שלי להמריא הביתה לברזיל", הוא אמר. "מוקדם יותר החודש הפניתי את תשומת ליבם של ראשי הקבוצה שאני צריך לחזור לברזיל בשל סיבות משפחתיות. המועדון הסכים והודיתי להם על כך".

שמועה נוספת דיברה על כך שיש קשר בין ההמראה שלו לברזיל לסירוב של קאקה להגיע ממילאן. "אני מרגיש שזה חשוב להבהיר שלא חזרתי לברזיל בגלל העסקה עם קאקה. הוא אחד מהחברים הטובים שלי ויהיה מצוין לראות אותו במנצ'סטר סיטי, אבל אין מה לעשות עם ההחלטה שלו להישאר במילאן".

למרות העימות עם יוז והסיכויים כי ייקנס על עזיבת מחנה האימונים כשהוא יחזור ביום שני, החלוץ אמור לפתוח בהרכב נגד ניוקאסל יומיים לאחר מכן. "אני אחזור לקבוצה ומקווה לפתור את הסיפור הזה כמה שיותר מהר", הוסיף רוביניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully