וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרקת? שילמת

מכבי חיפה מתנערת מהאוהד שזרק את הרימון ביד אליהו ביום ראשון והחליטה להגיש נגדו תביעה על סך 100 אלף ש”ח. האוהד עדיין עצור

מכבי חיפה הגישה הבוקר (רביעי) באמצעות בא כוחה, עו"ד טל אבריאל, תביעה נזיקית כספית על סך 100 אלף ש"ח כנגד אוהד הקבוצה, תושב רמת גן, שנעצר על ידי משטרת ישראל לאחר שנצפה במצלמות האבטחה ביד אליהו כשהוא משליך את רימון העשן במשחק הליגה ביום ראשון האחרון מול מכבי תל אביב.

התביעה הוגשה למעשה על ידי חברת טריאנגל ג. יוזמה, שבבעלותו של המיליונר היהודי אמריקאי ג'ף רוזן, הבעלים של חיפה. בכתב התביעה טוענת הקבוצה כי ככל הידוע לה בעבר כבר היה אותו אוהד מעורב בהשלכת חזיז, כשאז זה היה במשחק כדורגל של מכבי חיפה. עוד נכתב בתביעה כי איגוד הכדורסל, מנהלת הליגה, מכבי חיפה עצמה וכלי התקשורת עשו בשנה האחרונה פעולות אינספור למניעת האלימות בספורט ומניעת תופעת השלכת האבוקות, החזיזים ורימוני העשן, זאת לאחר אירוע החזיז במלחה.

"תפוח רקוב מכתים אלפי אוהדים מדהימים ומנסה להרוס לקבוצה ולאוהדיה עונה שיכולה להיות חלומית", אומר אבריאל. "בעלי הקבוצה וההנהלה ילחמו בתופעה עד כלות. מי שיחזור על המעשה יידע שהוא צפוי גם למיצוי הדין האזרחי עימו במקביל לדין הפלילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully